اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

هندبالیستان البرز در سالن مخصوص تمرین می‌کنند

رییس فدراسیون هندبال در سفر خود به استان البرز و برگزاری نشست با مسؤولان مربوطه در خصوص مشکلات این رشته ورزشی و ورزشکاران آن به بحث و تبادل نظر پرداخت که در نهایت این هم فکری مقرر شد از هفته آتی سالن ویژه هندبال برای تمرین ورزشکاران این رشته ورزشی در نظر گرفته شود.

هندبالیستان البرز در سالن مخصوص تمرین می‌کنند

علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال، در حاشیه حضور نیم روزه خود به استان البرز، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کرج، در خصوص آخرین وضعیت هندبال استان البرز، گفت: در جلسه‌ای که با مسؤولان اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، بررسی مشکلات هیأت هندبال و رفع مسائل پیش رو در دستور کار قرار گرفت که از جمله این ها اختصاص سالن مخصوص هندبال به ورزشکاران این رشته ورزشی است.

پاکدل با اشاره به اینکه موانع و مشکلات سخت‌افزایی در مسیر رسیدن به اهداف هیأت هندبال البرز وجود دارد، اظهار کرد: در ماه‌های گذشته با رئیس هندبال البرز و همراهان وی در هیأت جلساتی برای گسترش این ورزش در استان شکل گرفت که طی آن اقدامات خوبی برای رفع مشکلات انجام خواهد شد.

رئیس فدراسیون هندبال در پایان تصریح کرد: استعدادهای بسیار خوبی در بخش آقایان به ویژه بانوان فعال هندبال در البرز وجود دارد که سعی می‌کنیم در خواست حضور دوباره بانوان در لیگ برتر با نظر مثبت بررسی و اعلام نظر داشته باشیم.

گفتنی است؛ پس از بازدید رئیس فدراسیون هندبال بررسی مسائل و مشکلات با مسؤولین مربوطه مقرر شد سالن ویژه این رشته در اختیار ورزشکاران هندبال قرار گیرد تا دور جدید تمرینات با رویکردی جدید در استان از سرگرفته ‌شود.

تمرینات از شنبه ۵ تیر ۱۴۰۰ در تمام رده‌های سنی در سالن مجموعه ورزشی انقلاب با بازیکنان منتخب استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول