اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

هروی: محرومیت ورزشکار ایران هنوز قطعی نیست/ با بی‌اخلاقی خبر را منتشر کردند

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: محرومیت ورزشکار ایرانی هنوز قطعی نیست.

هروی: محرومیت ورزشکار ایران هنوز قطعی نیست/ با بی‌اخلاقی خبر را منتشر کردند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شهرام هروی در مورد انتشار خبر دوپینگی بودن یکی از ورزشکاران رشته کاراته اظهار داشت: این موضوع خیلی محرمانه بود، چون هنوز چیزی تایید نشده است. فقط اعلام کردند که اگر شما روی این موضوع اعتراضی دارید اعلام کنید. ما هم اقداماتی را در یک هفته اخیر انجام دادیم تا محرومیتی که هنوز قطعی هم نشده است را برگردانیم.

 وی ادامه داد: ورزشکار ما در بهمن ماه مشکل شخصی پیدا کرد و پس از مشورت با پزشک خانوادگی، دارویی مصرف کرده که در لیست مواد دوپینگ نیست. این دارو در لیست دوم و جز مکمل‌ها محسوب می‌شد و به همین دلیل آن پزشک به صراحت به ورزشکار ما اعلام کرد مشکلی برای استفاده از این دارو وجود ندارد. این در حالی است که ورزشکار با اخلاق ما اصلاً نیازی به این دارو نداشت. بازیکنان ما برای کسب سهمیه المپیک بیش از 30 مرتبه تست دوپینگ دادند.

سرمربی تیم ملی کاراته خاطرنشان کرد: سه هفته پیش هم از وادا آمدند و از ورزشکاران ما تست گرفتند که آن هم منفی بود. متاسفانه اشتباهی رخ داده است و سایر ورزشکاران تحت نظر هستند. ورزشکاران کوچکترین قرص‌هایی که حتی برای سرماخوردگی استفاده می‌کنند را هم اعلام می‌کنند، اما این موضوع یک مسئله شخصی بود و چیزی به ما اعلام نشده بود که متاسفانه به همه مردم و مسئولان شوک وارد شد. 

هروی که با شبکه خبر گفت و گو می کرد، ادامه داد: امیدوارم خدا کمک کند و مسئولان بپذیرند که این موضوع واقعاً یک بیماری بوده است. هنوز چیزی به ما اعلام رسمی نشده است که اگر اینگونه بود باید جایگزین وی را هم معرفی می‌کردند. این اتفاقی که افتاد بی‌اخلاقی است، چون  این خبر خیلی محرمانه بود و مربوط به 7-8 روز گذشته است. متاسفم برای دوستانی که خصومت‌های شخصی را وارد این رشته کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ان شالله این سهمیه ما برگردد، گفت: اگر مستندات ما قبول شود سهمیه سرجایش خواهد ماند و اگر نپذیرند سهمیه از دست می‌رود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول