اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

درگیری و تیراندازی در هشترود/اراذل و اوباش دستگیر شدند

امام جمعه شهر هشترود بر ایجاد امنیت اجتماعی در شهر توسط نیروهای انتظامی و دادگستری تاکید کرد و خواستار برخورد و اشد مجازات برای برهم‌زنندگان نظم و امنیت شهر و تیراندازی‌های دیشب توسط اراذل و اوباش‌ها را شد.

درگیری و تیراندازی در هشترود/اراذل و اوباش دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت‌الاسلام حسن جعفریان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود که در مسجد تاریخی جامع برگزار شده بود، اظهار داشت: بارها گفته‌ایم که نباید به مذاکرات و آمریکا دل خوش بود و دل بست و دولت دوازدهم باید در این مدت کوتاه عمر خود خاطره خوش از خود به‌جا بگذارد.

وی، به بد عهدی اروپایی‌ها تاکید کرد و گفت: آنها هر چیزی را که به نفع خود باشند، امضا می‌کنند و نباید دل به امید اروپا بست.

خطیب جمعه هشترود به قضیه انتخابات ۲۸ خرداد اشاره کرد و متذکر شد: نظر لطف خدا شامل ملت ایران شد که این انتخابات با حضور حداکثری برگزار شد.

وی تصریح کرد: مردم با حضور گسترده خود تمام تحریم‌ها و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند و نشان دادند که برنده انتخابات ملت ایران و بازنده آن دشمنان و رسانه‌های معاند شد.

جعفریان در ادامه بر ایجاد امنیت اجتماعی در شهر توسط نیروهای انتظامی و دادگستری تاکید کرد و خواستار برخورد و اشد مجازات برای برهم‌زنندگان نظم و امنیت شهر و تیراندازی‌های دیشب توسط اراذل و اوباش‌ها را شد.

بر خورد شدید با بر هم‌زنندگان امنیت شهر 

رئیس دادگستری هشترود در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه‌  این هفته هشترود از بر خورد شدید با بر هم‌زنندگان امنیت شهر خبر داد و یادآور شد: ‌با تلاش‌های فرماندهی و عوامل  نیروی انتظامی خوشبختانه عوامل ناامنی و تیراندازی دیشب در سطح شهر دستگیر شده‌اند.

رحیم استادی گفت: طرح ضربتی برخورد با اراذل و اوباش و افراد شناسنامه‌دار که بخواهند رعب و وحشت در جامعه راه بیاندازند اجرا شده و با افراد خاطی برخورد شدید خواهد شد.

وی افزود: دادگستری هشترود در طول یکسال گذشته ۲۱ هزار و ۳۹ فقره پرونده وارده و ثبت شده که با کار شبانه‌روزی قضات خوشبختانه ۱۶۵ فقره بیشتر از وارده مختومه شده یعنی  ۲۱ هزار و ۲۰۴ فقره پرونده خارج و مختومه شده است.

استادی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان در حادثه تروریستی هفتم تیر ۱۳۶۰، بر عزم دستگاه قضائی در تداوم راه شهدا و حفظ امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید و خاطرنشان کرد: ملت همیشه در صحنه ایران، راه مقدس ایثارگران دلاور را در حفظ نظم و امنیت و صیانت از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی با قوت ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول