اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پایان مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور تا ساعاتی دیگر/ ورزشکاران استان تاکنون مدالی کسب نکرده‌اند

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مسابقات دو ومیدانی قهرمانی کشور عصر امروز به پایان می‌رسد، گفت: ورزشکاران استان در چندین رشته این مسابقات حضور داشتند اما تاکنون مدال قابل توجهی کسب نکرده‌اند.

پایان مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور تا ساعاتی دیگر/ ورزشکاران استان تاکنون مدالی کسب نکرده‌اند

حمید کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بخش بانوان با حضور ۲۱۰ ورزشکار و مربی از روز گذشته به میزبانی شهرکرد آغاز شد و در این مسابقات ۱۳۳ دونده جوان از ۲۶ استان بر اساس آخرین قوانین بین‌المللی و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مبارزه با کرونا در مواد مختلف با هم رقابت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: به جز رقابت‌های ماده پرتاب چکش و پرتاب دیسک که در کمپ پرتاب‌های شهر شلمزار برگزار  شد، مسابقات دیگر مواد در مجموعه ورزشی شهدای شهرکرد ادامه می‌یابد.

 وی با بیان اینکه این مسابقات در رشته‌های مختلف و با حضور نائب رئیس فدراسیون در حال برگزاری است، ادامه داد: ورزشکاران استان در رشته‌های پرش با مانع، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک، دو امدادی، دو با مانع، دو 100 متر، 200 متر، 400 متر و 800 متر شرکت کردند اما متأسفانه تاکنون مدال قابل توجهی کسب ننموده‌اند.

ثبت رکورد 14.68 توسط ورزشکار خراسانی

حمید کریمی افزود: نرگس رستگار، ورزشکار تیم خراسان رضوی توانست در ماده ۱۰۰متر با مانع این دوره از مسابقات رکورد ۱۴.۶۸ ثانیه را به ثبت برساند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی در رقابت‌های جهانی را دارد، بیان کرد: ورزشکارانی که در این رقابت‌ها حدنصاب ورودی مسابقات قهرمانی جوانان جهان را به دست بیاوردند، می‌توانند اواخر مرداد سال جاری در ترکیب تیم ملی ایران در شهر نایروبی کشور کنیا به میدان بروند.

وی در پایان گفت: مسابقات قهرمان کشوری دوومیدانی دختران به مدت دو روز در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود و عصر امروز ساعت 19 اختتامیه مسابقات در مجموعه شهدای دانش‌آموز شهرکرد برگزار خواهد شد.

یادآوری می‌شود: مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی در بخش پسران روز‌های یکم و دوم تیر در شهرکرد برگزار شد که در پایان تیم‌های لرستان، اصفهان و خراسان رضوی عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول