اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رشیدی: تفاوت استقلال و گل‌گهر در دروازه‌بان‌ها بود/حسینی می‌تواند در آینده هم مهره مطمئنی باشد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: سیدحسین حسینی مقابل گل‌گهر کار مهمی کرد و در بازی‌های آینده هم می‌تواند مهره مطمئنی برای استقلال باشد.

رشیدی: تفاوت استقلال و گل‌گهر در دروازه‌بان‌ها بود/حسینی می‌تواند در آینده هم مهره مطمئنی باشد

منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار شب گذشته استقلال مقابل گل‌گهر که منجر به پیروزی دو بر صفر شاگردان فرهاد مجیدی شد، اظهار داشت: این بازی برای استقلال متفاوت از بازی‌های دیگر بود. بازی کاملی هم از نظر قدرتی و هم از نظر تاکتیکی انجام داد. البته گل‌گهر هم تیم پخته و کاملی است. امیر قلعه‌نویی کار بزرگی را در این تیم انجام داده است. اگر از نظر نفرات حساب کنیم، این تیم ستاره‌ای ندارد اما در سال دوم حضورش در لیگ برتر نتایج خوبی گرفته و جایگاه خوبی در جدول پیدا کرده است.

رشیدی در مورد نقش سید حسین حسینی در این پیروزی استقلال گفت: حسینی با نجات دروازه در دقیقه 3 کار مهمی را انجام داد. البته این توپ به خاطر مشکل دفاعی و ناهماهنگی در این خط، خطرساز شد ولی دروازه‌بان استقلال عالی کار کرد و یک گل صددرصد را گرفت. اگر این توپ وارد گل می‌شد استقلال مشکل پیدا می‌کرد و ممکن بود نتیجه طور دیگری رقم بخورد.

دروازه‌بان اسبق استقلال تصریح کرد:‌ حسینی قبلا در ترکیب استقلال فیکس بوده اما مدتی افت کرد و دچار مشکلاتی شد. حتی بعد از اینکه رشید مظاهری آمد، او قصد رفتن داشت اما به هرحال ماند و حالا به تیم کمک می‌کند. او دیشب کار بزرگی انجام داد. حسینی دروازه‌بان خوبی است و می‌تواند در بازی‌های آینده هم مهره مطمئنی برای استقلال باشد.

رشیدی گفت: در بازی دیشب، تفاوت استقلال و گل‌گهر در دروازه‌بان‌ها بود. البته حقیقی دروازه‌بانی کارکشته و پخته است. او در جام جهانی بازی کرده و لژیونر فوتبال ما بوده، در زمان افشین قطبی شاگرد خودم بود. یک دروازه‌بان شش دانگ می‌تواند به تیمش در امتیاز گرفتن کمک کند. حقیقی تمرکز ندارد و اشتباه او در گل اول استقلال این را نشان می‌دهد. او از نظر آمادگی شرایط خوبی دارد اما اگر تمرکزش را روی چارچوب دروازه بگذارد بهتر از این خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول