اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

۱۰ هزارتن به ظرفیت سردخانه‌ای چهارمحال و بختیاری اضافه می‌شود

معاون جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: با واگذاری دو پروژه سردخانه‌ای شامل سردخانه نافچ و فردانبه به بخش خصوصی، ۱۰ هزار تن به ظرفیت سردخانه‌ای استان اضافه می‌شود.

۱۰ هزارتن به ظرفیت سردخانه‌ای چهارمحال و بختیاری اضافه می‌شود

حسین بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از واگذاری دو پروژه نیمه‌تمام بخش کشاورزی خبر داد و گفت: در راستای واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام در قالب دستورالعمل موضوع ماده ۲۷ قانون الحاق دو پروژه سردخانه‌ای شامل سردخانه نافچ و فردانبه در مراحل واگذاری می‌باشد که با بهره برداری از طرح‌های مذکور به ظرفیت سردخانه‌ای استان ۱۰ هزار تن اضافه می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: سیاست‌های راهبردی سازمان جهاد کشاورزی استان استفاده از توان بخش خصوصی در اجرای پرو‌ژه‌های مرتبط با توسعه بخش کشاورزی استان به ویژه پروژه‌های تملک دارایی نیمه‌تمام است.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها به دلیل کمبود اعتبارات دولتی، سال‌های متمادی است که نیمه‌تمام مانده و امکان تکمیل آن‌ها فراهم نشده است.

بهرامی تصریح کرد:در این راستا واگذاری پروژهای نیمه‌تمام در قالب دستورالعمل موضوع ماده ۲۷ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در حال پیگیری است و در سال ۱۳۹۹ واگذاری تعدادی از پروژه‌ها از جمله پروژه‌های نیمه‌تمام سردخانه‌های فرادنبه و نافچ در دستور کار قرار گرفته است، کلیات واگذاری پروژه‌های فوق مورد موافقت اعضا کارگروه ماده ۲۷ قرار گرفته است و مرحله تنظیم اسناد جهت فراخوان انتخاب سرمایه‌گذار دو پروژه مذکور در حال انجام می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: با واگذاری دو پروژه مذکور به بخش خصوصی و بهره‌برداری از دو انبار فوق، ظرفیت سردخانه‌ای استان  به میزان ۱۰ هزار تن اضافه می‌شود.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول