اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

یورو 2020| هشدار ستاره اسبق پرتغال به بازیکنان تیم ملی: از لوکاکو بترسید / رونالدو هنوز یک مهاجم جذاب است

ستاره اسبق تیم ملی پرتغال پیش از دیدار مهم امشب مقابل بلژیک از خطرناکی لوکاکو احساس خطر کرد.

یورو 2020| هشدار ستاره اسبق پرتغال به بازیکنان تیم ملی: از لوکاکو بترسید / رونالدو هنوز یک مهاجم جذاب است

به گزارش خبرگزاری فارس، نونو گومژ، مهاجم اسبق تیم ملی پرتغال که در سال‌های 1996 تا 2011 برای فوتبال ملی کشورش به میدان رفت، پیش از دیدار حساس امشب مقابل بلژیک از لوکاکو احساس خطر کرد و به مدافعان پرتغال هشدار داد.

گومژ در 79 بازی برای تیم ملی پرتغال توانست 29 گل به ثبت رساند و  در یورو 2004 و جام جهانی 2006 برای پرتغال عملکردی مثبت داشته باشد.

او در مصاحبه با یوفا گفت: تیم ملی پرتغال اکنون در جمع 16 تیم پایانی است و باید با بلژیک روبه‌رو شود. وقتی می‌گوییم بلژیک باید بیش از همه از لوکاکو حرف بزنیم. او یکی از قدرتمندترین مهاجم دنیاست و به شدت قدرت فیزیکی بالایی دارد. او دوست دارد از بدنش برای مهار توپ استفاده کند و برای همین مدافعان برای گرفتن توپ واقعا به زحمت خواهند افتاد. وقتی به پشت به دروازه باشد،‌ می‌تواند با یک چرخش گل بزند و به همین علت پرتغال باید حواسش به این مهاجم بلژیک و اینترمیلان بسیار متمرکز باشد.

وی ادامه داد: مشخصاً تیم ملی بلژیک بازیکنان خوبی دیگر دارد. لوکاکو در این تیم بهترین است ولی در خط میانی بلژیک بازیکنانی مثل کوین دی بروین را در اختیار دارد که در پستش در دنیا بی نظیر است. او کلاس بالایی دارد و می تواند تفاوت را ایجاد سازد.به نظرم او می‌تواند پاس‌های عمقی خطرناکی برای لوکاکو ارسال کند و پرتغال باید حواسش به آنها باشد.

گومژ از ازارد نیز گفت و اظهار داشت: ادن یک بازیکن فوق العاده بوده و در تیم ملی عالی کار کرده است. بلژیک بازیکنان تکنیکی بسیار خوبی دارد که به نظرم الان می‌توانند هر کاری در مسابقه انجام دهند.

ستاره پرتغال اظهار داشت: به نظرم برای مقابله با آنها باید خط میانی قوی تر شود. ما در بازی مقابل فرانسه خوب بودیم و چند تغییر داشتیم و سانتوس توانست اعتماد خوبی به خط میانی تیمش کند. به نظرم در این بازی نیز باید مثل دیدار با فرانسه باشیم و از قدرت و تسلط خط میانی غافل نشویم.

به گزارش فارس، تیم ملی پرتغال در دیدار مقابل برخلاف بازی با آلمان و مجارستان با زوج «دنیلو پریرا» و «ژائو موتینیو» وارد زمین شد و در جلوی آنها «رناتو سانچس» بازی کرد. در این بازی برونو فرناندز و ویلیام کاروالیو نیمکت نشین شدند و همین مسئله باعث شد تا تیم ملی پرتغال نمایش بهتری از خود به ثبت رساند.

نونو گومژ اظهار داشت: در خصوص رونالدو چه می‌توانم بگویم. او همینجور به گلزنی ادامه می‌دهد و در تلاش است باز هم گلزنی کند. او تعداد گلش برای این به 109 رسید که از موقعیت‌ها نهایت استفاده را می‌برد. در مقابل فرانسه 2 پنالتی زد که اصلا ساده نبود ولی زیر آن فشار، آن هم در بازی یورو 2020 توانست به خوبی پنالتی بزند. او هنوز در آمادگی کامل و هنوز یک مهاجم جذاب است و می‌تواند با پاهایش گل های زیادی برای ما به ثبت رساند.  

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول