اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بورس

احراز هویت 620 هزار نفر در سجام طی بهار امسال

اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه حاکی از آن است که در 3 ماه ابتدایی سال جاری بیش از 620 هزار سهامدار در سامانه سجام احراز هویت شده اند.

احراز هویت 620 هزار نفر در سجام طی بهار امسال

به گزارش خبرگزاری فارس، آمارها حاکی از آن است که در فصل بهار سال 1400 تعداد 533 هزار و 793 سهامدار در سامانه جامع اطلاعات مشتریان، سجام ثبت نام کرده‌اند و در مقابل در این دوره زمانی 626 هزار و 446 سهامدار نسبت به احراز هویت خود اقدام کرده‌اند.

تعداد ثبت نام در سجام در فصل بهار

همچنین جزییات اطلاعات دوره 3 ماه ابتدایی سال جاری در زمینه ثبت نام در سامانه سجام نشان می دهد که در فرودین ماه 319 هزار و 491، در اردیبهشت ماه 138 هزار و 88 و در خرداد ماه 76 هزار و 214 ثبت نام در این سامانه به ثبت رسیده است.

تعداد احراز هویت در سجام در 3 ماه ابتدایی 1400

افزون بر این در دوره زمانی وضعیت احراز هویت سهامداران در سامانه سجام به این صورت بوده است که در فرودین ماه 353 هزار و 30 سهامدار، در اردیبهشت ماه 172 هزار و 251 سهامدار و در خرداد ماه 101 هزار و 165 سهامدار نسبت به احزار هویت در سجام اقدام کرده‌اند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول