اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بررسی بازی‌های امشب یورو 2020| تقابل حساس مودریچ با بارسایی‌ها؛ سوئیس مقابل فرانسه شگفتی‌ساز می‌شود؟

امشب در چارچوب رقابت‌های حذفی یورو 2020، تیم ملی کرواسی به مصاف اسپانیا می‌رود و فرانسه دیداری مهم با سوئیس برگزار خواهد کرد.

بررسی بازی‌های امشب یورو 2020| تقابل حساس مودریچ با بارسایی‌ها؛ سوئیس مقابل فرانسه شگفتی‌ساز می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری فارس، امشب (دوشنبه - 7 تیر) در ادامه مسابقات یورو 2020 در مرحله یک هشتم نهایی، 2 دیدار حساس و جذاب برگزار خواهد شد که در مهمترین آنها تیم ملی کرواسی در کپنهاگن به مصاف اسپانیا خواهد رفت. در دیگر بازی امشب،‌ جدال مهم فرانسه مقابل سوئیس برگزار خواهد شد و باید دید کدام می‌توانند به مرحله بعدی صعود کنند. 

در گزارش و جدول زیر می‌خواهیم به صورت مختصر در خصوص بازی‌های امشب صحبت کنیم.

بازی زمان مکان آخرین نتیجه مرحله گروهی آخرین تقابل روبه‌روی هم
کرواسی - اسپانیا 20:30 پارکن کپنهاکن - دانمارک

کرواسی: برد 3 بر یک مقابل اسکاتلند

اسپانیا: برد 5 بر صفر مقابل اسلواکی

کرواسی 3 - اسپانیا 2 (2018 ، لیگ ملت‌های اروپا)
فرانسه - سوئیس 23:30 ناسیونال بخارست - رومانی

فرانسه: تساوی 2 بر 2 مقابل پرتغال

سوئیس: برد 3 بر یک مقابل ترکیه

فرانسه صفر - سوئیس صفر (2016 - یورو)

*کرواسی - اسپانیا

این دیدار یکی از جذاب‌ترین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 است. دیداری که با بهبود شرایط کرواسی همراه بوده و اسپانیا نیز نشان داده که می‌خواهد در بین مدعیان جای بگیرد. کرواسی در این بازی یکی از عناصر مهم خود یعنی ایوان پریشیچ را در اختیار ندارد و این مسئله می‌تواند ضربه‌ای بزرگ به بدنه تیم دالیچ وارد کند. 

از طرف دیگر اسپانیا با اینکه مقابل اسلواکی 5 بر صفر شکست خورد ولی شک و تردیدهای بسیاری را ایجاد کرده است. خط تهاجمی تیم با حضور موراتا و مورنو هنوز نتوانسته آن توانایی مشخص را نشان دهد و انتظار می رود در این بازی نیز به مشکل برخورد کنند. البته خط دفاعی کرواسی به شدت مسن و پیر بوده و این مسئله می‌تواند به شاگردان انریکه مخصوصا بازیکنانی مثل سارابیا و آلبا کمک کند که حملات زیادی را به دروازه کرواسی تحمیل کنند. 

کرواسی با حضور مودریچ در بازی مقابل اسکاتلند توانست یک نمایش مثبت از خود به ثبت رساند و با یک برد 3 بر یک امیدها را زنده کند اما هنوز مشکلات تیم پابرجاست و باید دید دالیچ چه تصمیمی در خصوص ترکیب خواهد گرفت.  آنته ربیچ و برونو پتکوویچ هنوز نتوانسته‌اند عملکرد خوبی در خط تهاجمی داشته باشند و همین مسئله هواداران کراوات را نگران کرده است.

بی شک بازی امشب بسیار اهمیت خواهد داشت و باید دید تقابل کرواسی و اسپانیا چه خواهد شد. 

*فرانسه - سوئیس

 

فرانسه در مرحله گروهی به 2 تساوی رسید و بسیاری از امیدها را از خود برگرداند. با این حال همچنان بسیاری معتقد هستند که فرانسه شانس اصلی قهرمانی یورو به حساب می‌آید. حضور بازیکنانی مثل کریم بنزما و کیلیان امباپه هر خط دفاعی را به زحمت بیاندازد و باید دید امشب چه عملکردی از سوی خط تهاجمی فرانسوی‌ها به ثبت خواهد رسید.

سوئیس اما در بازی آخر خود مقابل ترکیه یک نمایش شاهکار به ثبت رساند و توانست با درخشش ژردان شقیری یک عملکرد مثبت از خود به ثبت رساند. تیم سوئیس با هدایت ولادمیر پتکوویچ یکی از تیم‌های خطرناک این یورو محسوب می شود و باید دید آیا سوئیس می‌تواند مقابل فرانسه قدرتمند ایستادگی کند و یک شگفتی خلق کند؟

این 2 تیم در یورو 2016 و جام جهانی 2014 به مصاف هم رفتند که نتیجه آن یک تساوی و یک برد برای فرانسوی‌ها بوده است. فرانسه در یورو قبل در مرحله گروهی در جایی که تنها به یک امتیاز نیاز داشت، مقابل سوئیس به تساوی بدون گل رسید و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی شد. در جام جهانی 2014 نیز فرانسه در مرحله گروهی به مصاف سوئیس رفت و با نتیجه 5 بر 2 تیم هیتسفلد را درهم کوبید. امشب هم شاگردان دشان می‌توانند یک شاهکار در دنیای فوتبال رقم زنند و به راحتی به جمع 8 تیم پایانی برسند یا باید یک شگفتی در این یورو مشاهده کنیم؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول