اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مخالفت فراکسیون مستقلین با طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس با اشاره به ایرادات موجود در طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی مطرح شده از سوی اعضای این فراکسیون، گفت: اعضا با بررسی این طرح به صورت اصل ۸۵ مخالف هستند.

مخالفت فراکسیون مستقلین با طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی

غلامرضا نوری قزلجه سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزئیات نشست این فراکسیون اظهار داشت: صبح امروز (یکشنبه، 6 تیر) این فراکسیون گفت: اعضای فراکسیون مستقلین بر تسریع در به نتیجه رسیدن مذاکرات وین تأکید و اعلام کردند که نباید این روند فرسایشی باشد. 

وی افزود: بعضی اعضای فراکسیون مستقلین نسبت به مواد طرح تقویت امنیت غذایی ایراداتی را وارد دانستند همچنین درباره اصل 85 کردن طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی مسائلی مطرح و مقرر شد جزئیات این طرح در صحن بررسی شود لذا با 85 شدن این طرح مخالف بودیم به خصوص اینکه طرح، ایرادات زیادی دارد.

سخنگوی فراکسیون مستقلین تصریح کرد: ابهام در جرم انگاری برخی موضوعات در ارتباط با کاربران فضای مجازی وجود دارد و شرط و شروطی برای واردات گوشی‌های تلفن همراه گذاشته‌اند یا ستاد کل نیروهای مسلح را به عنوان ناظر تعیین کرده‌اند که همه اینها خارج از تعریف وظایف کمیسیون فرهنگی است.

نوری قزلجه با اشاره به انتقاد برخی اعضا به نحوه برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی خاطرنشان کرد: نظر اعضا بر این بود که تخلفات انتخاباتی روند تکراری پیدا کرده و تأثیر و شائبه اثر سرمایه و پول در نتیجه آن افزایش یافته است که باید بعد از تحقیق و بررسی در صورت نیاز، قوانین بازدارنده تری تصویب شود. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول