اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سردار قاآنی با خانواده شهید «حسن عبدالله‌زاده» دیدار کرد

فرمانده نیروی قدس سپاه و مسئول نمایندگی ولی فقیه در این نیرو با خانواده شهید مدافع حرم «حسن عبدالله‌زاده» که به تازگی در جبهه مقاومت سوریه به فیض شهادت رسید دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار قاآنی با خانواده شهید «حسن عبدالله‌زاده» دیدار کرد

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه و حجت‌الاسلام علی محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در این نیرو در رأس هیأت‌های همراه، طی دیدارهای جداگانه با حضور در منزل پدری این شهید، با خانواده شهید مدافع حرم «حسن عبدالله‌زاده» که به تازگی در جبهه مقاومت سوریه به فیض شهادت رسید دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدارها، فرمانده نیروی قدس سپاه و مسئول نمایندگی ولی فقیه در این نیرو، ضمن تبریک و تسلیت شهادت این رزمنده شجاع و پاک‌باخته مدافع حرم و آرزوی صبر برای خانواده ایشان از خداوند متعال و با نثار درود و سلام و قرائت فاتحه برای روح آن شهید، نکاتی را در خصوص جهاد و شهادت بیان نمودند.

 

سردار قاآنی خطاب به سرادر احمد عبدالله‌زاده پدر شهید و مادر ایشان گفت: شما که خود از مجاهدان مخلص و السابقون هستید آبرومند بودید و با شهادت فرزند برومند و شهیدتان نزد خدا و اهل بیت علیهم السلام آبرومندتر و عزیزتر شدید.
حجت‌الاسلام محمدی هم درباره شخصیت این شهید وی را مصداق بارز آیه «و منهم من ینتظر» و از «منتظران شهادت» که سالهای طولانی در پی آن می‌دوید نامید.

گفتنی در ادامه این دیدارها، همرزمان شهید عبدالله‌زاده، وسایل، البسه و یادگارهای معنوی به جای مانده از شهید را که در جبهه مقاومت سوریه و تا لحظه شهادت به همراه داشت را تقدیم خانواده این شهید والامقام نمودند.

شهید حسن عبدالله‌زاده، پنجشنبه ۱۳ خردادماه ۱۴۰۰ در دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) در مسیر دیرالزور به تدمر سوریه در کمین نیروهای داعش به فیض شهادت نائل شد.

گفتنی است پیکر پاک ایشان ۱۶ خردادماه پس از تشییع باشکوه در شهرک شهید محلاتی تهران و طواف گرد مضجع حرم سید الکریم(ع) در صحن باغ طوطی این آستان مقدس به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول