اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور| دومین شکست سنگین آیندگان با 5 گل باز هم در مقابل تیم انتهای جدولی

تیم فوتسال آیندگان هرمزگان در هفته پنجم مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور 5 بر 1 از پاس قوامین شکست خورد.

مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور| دومین شکست سنگین آیندگان با 5 گل باز هم در مقابل تیم انتهای جدولی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فوتسالیست های آیندگان هرمزگان در هفته پنجم مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور در تهران به دیدار پاس رفتند. 

تیم  آیندگان هرمزگان در هفته پنجم مرحله پایانی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور در سالن غدیر تهران برابر پاس تهران صف آرایی کرد و در پایان بازی را واگذار کرد.

تا پایان هفته چهارم آیندگان با کسب ۷ امتیاز در رده دوم و پاس تهران با کسب ۳ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی گروه دوم قرار گرفته بودند. شاگردان هادی بزوال در تیم آیندگان به خوبی می دانستند که کسب سه امتیاز این دیدار چقدر با ارزش است و آن ها را به یک قدمی لیگ برتر می رساند.

در نیمه نخست قرمزپوشان آیندگان بازی هفته های قبل خودشان را به نمایش نگذاشتند و با دریافت دوگل با شکست به رختکن رفتند.در نیمه دوم برای بار سوم دروازه نماینده هرمزگان باز شد.

هادی بزوال سرمربی تیم آیندگان بعد از دریافت گل سوم روی به پاور پلی آورد که متاسفانه این تاکتیک هم جواب نداد و دو بار دیگر دروازه نماینده هرمزگان باز شد تا بازی پنج بر صفر به سود پاس شود.

در ادامه این آیندگان بود که توسط نوید آذری یکی از پنج گل خورده را جبران کرد اما این بازی در پایان با نتیجه پنج بر یک به سود پاس تهران به پایان رسید.

در جدول رده بندی گروه دوم تیم تبار باتری دزفول با ۹ امتیاز صدرنشین است. فولاد زرند ایرانیان با  امتیاز و تفاضل گل بهتر در مکان دوم ایستاده است. آیندگان هرمزگان با ۷ امتیاز و  تفاضل گل کمتر سوم و تیم پاس هم با پیروزی مقابل آیندگان شش امتیازی شد و در مکان چهارم جدول رده‌بندی ایستاد.

 آیندگان برای رسیدن به لیگ برتر کارش به اما و اگر کشیده شده است اما هنوز شانس این را دارد که بتواند  راهی لیگ برتر شود.

  این تیم اول باید با موفق شود تیم تبار باطری را با گل های زیاد از پیش رو بردارد و بعد هم منتظر بماند که تیم پاس تهران در زرند فولاد را شکست دهد تا با ۱۰ امتیاز لیگ برتری شود.

اما اگر تیم فولاد زرند  بتواند پاس را شکست دهد آن وقت کار به تفاضل گل می کشد و هر تیمی که تفاضل گل بهتری داشته باشد لیگ برتری خوهد شد.

تفاضل گل آیندگان در حال حاضر منفی پنج است و تفاضل گل فولاد زرند مثبت سه می باشد. 

در این گروه تیم پاس تهران هم در صورتی می تواند به لیگ برتر برسد که اول تیم فولاد زرند را در زرند شکست داد و بعد هم منتظر بماند که بازی تیم های آیندگان و تبار باتری مساوی شود زیرا در صورت برد هر یک از تیم های تبار باطری و آیندگان تیم پاس شانسی برای صعود به لیگ برتر نخواهد داشت.

تیم تبار باطری هم در صورتی به لیگ برتر راه خواهد یافت که در بندرعباس تیم آیندگان را از پیش رو بردارد و تیم پاس هم تیم زرند ایرانیان کرمان را شکست دهد آن وقت این تیم تبار باطری خواهد بود که با ۱۲ امتیاز لیگ برتری می شود. البته تبار باطری دزفول اگر بتواند در بندرعباس از تیم آیندگان یک امتیاز بگیرد و پاس تهران با فولاد زرند مساوی کند و یا پاس به برتری برسد این تبار باطری است که با ۱۰ امتیاز لیگ برتری خواهد شد. 

به گزارش فارس، مرحله پایانی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور ۸ تیم در دو گروه برگزار می شود و از هرگروه تیم های اول آن به لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور راه خواهند یافت.

انتهای پیام / 88071
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول