اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

پاکدل: سرمربی تیم‌ملی هندبال هفته آینده به تهران می‌آید/برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم

رئیس فدراسیون هندبال گفت: سرمربی تیم ملی مردان هفته آینده به تهران می‌آید.

پاکدل: سرمربی تیم‌ملی هندبال هفته آینده به تهران می‌آید/برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا پاکدل در حاشیه رونمایی از لباس تیم ملی هندبال بانوان در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: بعد از اینکه فدراسیون هندبال تصمیم گرفت بانوان به مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی حضور داشته باشد، به سرعت کادر فنی را انتخاب کردیم و استارت اردوها را زدیم. 

رئیس فدراسیون هندبال گفت: امروز دومین مرحله اردوی بانوان برگزار می‌شود و امروز کادر فنی به جمع‌بندی نفرات خواهد رسید تا اردوها با نفرات اصلی پیگیری شود. از طرفی با توجه به اینکه اشتادسازه ۲ بازیکن خارجی جذب کرده بعد از بررسی به این نتیجه این ۲ بازیکن روس می‌توانند به تیم ملی ما کمک کنند به همین دلیل در اردوها شرکت کردند تا به بالابردن سطح کیفی بازیکنان کمک کنند. 

وی در خصوص اینکه هدف از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا چیست، خاطرنشان کرد: کره و ژاپن از برترین‌های آسیا هستند، تا چند سال پیش می‌توانستیم از سد ازبکستان بگذریم اما حالا این تیم هم کمی از سطح آسیا فاصله گرفته است. کار ما در مسابقات قهرمانی آسیا بسیار سخت است. هنگ‌کنگ، تایلند، ازبکستان حریفان مستقیم ما هستند که باید برای کسب سهمیه جهانی با آنها بجنگیم. 

رئیس فدراسیون درباره حضور مربیان تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان در کادر بزرگسالان، عنوان کرد: ما زمان کمی داشتیم و در این فاصله تنها تصمیم و بهترین تصمیم همین بود. شافعیان و قانع سرمربیان تیم های اول و دوم لیگ بودند به همین دلیل در تیم ملی بزرگسالان حضور دارند از طرفی هنوز برنامه نوجوانان و جوانان مشخص نیست. با توجه به سابقه آقای رزمگر و اینکه او در چند مسابقه حضور داشته و با بانوان آشنایی دارد او را کنار تیم ملی گذاشتیم. 

پاکدل در پاسخ به این سوال که آیا حضور ۱۲ تیم در آسیا قطعی شده، گفت: هنوز آسیا اعلام نکرده چند تیم شرکت می‌کنند اما به صورت غیر مستقیم می‌دانیم با ایران ۱۲ تیم هستند اما اینکه تیمی کم شده باشد یا زیاد قطعی نمی‌دانیم. کنفدراسیون آسیا هم به دنبال این است که تعداد تیم‌ها ۱۲ تیم باشد. 

وی در خصوص سرمربی تیم ملی هندبال مردان، یادآور شد: به امید خدا سرمربی تیم ملی هندبال مردان اگر به جمع بندی نهایی برسیم ۱۵ یا ۱۶ تیر یا همان اواخر هفته آینده نهایی می‌شود و قرارداد می‌بندیم. بعد از عقد قرارداد اردوهای تیم ملی با توجه به نظر سرمربی آغاز خواهد شد. 

همچنین حسامی مدیرعامل اشتادسازه درباره حمایت از تیم بانوان، خاطرنشان کرد: از روز اول که بحث ورزش بانوان را دنبال کردیم دنبال آوردگاه مالی نبودیم. ما سعی کردیم در هندبال بانوان تغییراتی ایجاد کنیم که فکر می‌کنم حالا ملموس است. امروز هم ۲ بازیکن روس به تیم ملی آمدند و رزومه مشخصی دارند. 

وی درباره اینکه شما قول داده بودید مربی خارجی بیاورید، تصریح کرد: الان مربی با این شرایط به ایران نمی‌آید‌. این بازیکنان خارجی دارای مدرک مربیگری مستر از روسیه هستند. شما می‌بینید بازیکنان در فوتبال هم وارد عرضه مربیگری شده‌اند و به تیم‌ها کمک می‌کنند مانند ژاوی. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول