اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

امروز در بازار بیت کوین و ارزهای مجازی چه خبر بود؟

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی شاهد رشد قیمت‌ها و بالا رفتن ارزش این دارایی‌های دیجیتال بودیم.

امروز در بازار بیت کوین و ارزهای مجازی چه خبر بود؟

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از کوین مارکت کپ، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی بیت کوین توانست به مرز 35 هزار دلار برسد. 

هم‌اکنون بیت کوین در حال نوسان بین 34 و 900 تا 35 هزار و 100 دلار است. این قیمت نسبت به دیروز 4.9 درصد رشد کرده و نسبت به هفته پیش هم 6 درصد بالا رفته، ارزش کل بازار بیت کوین هم امروز به 675 میلیارد دلار رسیده و در 24 ساعت گذشته 974 هزار بیت کوین به ارزش 34 میلیارد دلار خرید و فروش شده است.

تعداد بیت کوین های استخراج شده جهان هم هم اکنون 18 میلیون و 743 هزار و 793 واحد است. اتریوم هم 9.5 درصد رشد کرد و دوباره کانال 2 هزار دلاری را پس گرفت و الان با قیمت 2049 دلار خرید و فروش می‌شود. 

باینانس کوین هم 4 درصد رشد کرد و 294 دلار قیمت گذاری شده است، کاردانو و دوج کوین نیز به ترتیب 4 و 5 درصد بالا رفته و 1.34 دلار و 26 سنت خرید و فروش می‌شوند.

به طور کلی در 24 ساعت گذشته ارزش کل بازار مجازی‌ها 5.4 درصد رشد کرده و به 1403 میلیارد دلار رسیده است. در این بازار همچنین 74 میلیارد دلار حجم خورده و تعداد کل ارزهای مجازی جهان هم به 10 هزار و 686 نوع رسیده است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول