اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

رعایت حقوق دیگران باید در اولویت امور باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه رعایت حقوق دیگران باید در اولویت امور باشد و تلاش کنیم حقی از فردی ضایع نشود، گفت: متخصصان، دانشمندان و نخبگان باید روی این موضوعات کار کنند و بشر را از شر این جنایتکاران نجات دهند.

رعایت حقوق دیگران باید در اولویت امور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ایت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در مراسم محوری گرامیداشت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در حسینیه جماران بیرجند، اظهار داشت: این سفیدپوستان آمریکایی در واقع آمریکایی نیستند بلکه اروپایی هستند و اول سنگ آن‌ها به مردم مظلوم سرخپوست بومی آمریکا خورد و بعد سایر کشورهای مظلوم و حمله‌ به کشورهای بی‌پناه را در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا قبل از ورود اینها ۱۰۰ میلیون نفر جمعیت و تمدن داشته، بیان داشت: ۶۰ تا ۸۰ میلیون سرخپوست را کشتند و روی قبرشان تمدن به ظاهر مدرن ایالات متحده آمریکا را ساختند و این شناسنامه آن‌ها است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی تبیین کرد: اکنون نژادپرستی آن‌ها بر دنیا معلوم است و همین جریانات اخیر که در خردادماه قبرهای دسته جمعی ۲۱۵ نفر از کودکان کانادایی پیدا شد و بعد از چند روز قبر ۷۵۱ نفری را پیدا کردند در همین منظر است.

عبادی با بیان اینکه آن‌ها در تمدن و تدین تلفیقی حکومت و کلیسا جنگ‌های منطقه‌ای را آغاز و ۵۰ میلیون جمعیت را کشتند، تصریح کرد: با این وجود اکنون مردم را به مبارزه با کرونا سرگرم کردند در حالی که بیش از همه متدینین مراعات می‌کنند.

وی بیان داشت: ویروس آمریکایی چه سر بشر آورده، هرجا فتنه و آوارگی است دست اینها در کار است، هرچه آدم ناشایست است را بر مردم مسلط می‌کنند، رضاشاه بی‌سواد را آوردند که دین و فرهنگ مردم را غارت کند و هرچه انگلیس گفت اجرا کرد، صدام را آوردند و جریانات آن زمان را به راه انداختند، امروز هم نوکر و شوکت‌ها را به‌عنوان حیوان یاد می‌کنند و می‌گویند عربستان گاو شیرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه رعایت حقوق دیگران باید در اولویت امور باشد و تلاش کنیم حقی از فردی ضایع نشود، متذکر شد: متخصصان، دانشمندان و نخبگان باید روی این موضوعات کار کنند و بشر را از شر این جنایتکاران نجات دهند.

عبادی با بیان اینکه انقلاب ما اسلام و تعلیم انبیا است اما شرط اول این است که اول خودمان مسلمان باشیم و هنوز برخی رو به قبله انگلیس و آمریکا می‌خوابند، اضافه کرد: آن‌هایی که آمریکا و اروپا را بزک می‌کنند و کسانی که انگلیس و آمریکا را توجیه می‌کنند، همراه یزید نبوده اما به فعل یزید راضی هستند زیرا برخی گناه‌ها را دیگران کردند و در صورت حمایت و حتی سکوت در گناه آن‌ها شریک می‌شویم.

وی با بیان اینکه امروز جهان به کف دستی تبدیل شده که یک قطب آن اربعین و قطب دیگر آن سیاست حاکم بر حکومت‌های استعماری است، عنوان کرد: حق و حقوق اصالت دارد وسرمنشأ حقوق هم خالق هستی است که هستی را بر حق آفریده و هر تخلف از آن یک تضییع حقوقی است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول