اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

علی‌نژاد: با استعفای دو عضو هیات مدیره استقلال مخالفت شد/ برخی اقدامات ضد ملی انجام داده‌اند

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری نامه نزده و شیطنت و اقدامات ضدملی انجام شده است.

علی‌نژاد: با استعفای دو عضو هیات مدیره استقلال مخالفت شد/ برخی اقدامات ضد ملی انجام داده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی علی‌نژاد در مجمع عمومی فدراسیون پزشکی - ورزشی، اظهار داشت: عزیزان ما در فدراسیون به صورت عمومی و اختصاصی فعالیت‌های زیادی داشتند. جامعه پزشکی ورزشی کار بسیار بزرگی انجام داد. ما خیلی زود با همکاری فدراسیون‌ها اردوهای ملی را آغاز کردیم و فکر می‌کنم در این ایام قدر فدراسیون پزشکی بیشتر دانسته شد.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: اگر فدراسیون پزشکی را نداشتیم در ایام کرونا قطعا زمین‌گیر می‌شدیم. سال ۹۹ سال سختی بود و امیدوارم امسال با واکسیناسیون کلی، سال خوبی برای ما باشد. در حوزه المپیک هم خدمات خوبی داده شد و بحث دوپینگ فعالانه پیگیری می شد. ما بحث دوپینگ را جدی گرفتیم و نمی‌خواستیم با وضعیت تحریم موضوع دوپینگ زمین بماند.

علی‌نژاد درباره دوپینگ ۲ ورزشکار، عنوان کرد: فردی که در تکواندو هست و دوپینگ کرده در کاروان المپیک نبوده است. در کاراته یک نمونه مثبت داشتیم با وجود تاکیداتی که شده تا دارو مصرف نکند با نظر پزشک خانوادگی خود دارو مصرف کرده است. این ورزشکار قبلا سهمیه گرفته بود و نیازی به دوپینگ نداشت. فدراسیون کاراته به جریمه و محرومیت ورزشکار مربوطه اعتراضی داشته است.

وی درباره اینکه ورزشکاران ژیمناستیک ناراحت بودند که وزارت برای مدال آنها پیام تبریک نفرستاده، خاطرنشان کرد:
سطح مسابقات فرق دارد خیلی معمول نیست که به همه کاپهای جهانی پیام تبریک داده شود. به طور کلی اگر سهمیه‌ای به دست می‌آمد، حتما تبریک گفته می‌شد. کاراته ۱۳-۱۴ مسابقه رفت اگر برای همه تبریک گفته می‌توانید ایراد بگیرید.
معاون وزیر ورزش، گفت: به آنها برای اعزام کمک شد برخی مشکل خروج داشتند وزارت کمک کرد، در خصوص تهیه بلیت هم کمیته هزینه‌ها را پرداخت کرد. اگر این حمایت‌ها نبود بحث اعرام هم نبود. هنوز چیزی اعلام نشده اما امیدواریم کیخا سهمیه را بگیرد.

معاون وزیر ورزش درباره اینکه انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری، تصریح کرد: فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری نامه نزده و شیطنت و اقدامات ضدملی انجام شده است. کمیته انتخابات را تایید کرده و برخی اطلاعات دروغی را به خارج فرستادند.
علی نژاد در مورد نامه فدراسیونی جهانی ژیمناستیک و اینکه کمیته ملی المپیک به حواشی این رشته ورود کرده، تصریح کرد:  براساس نامه بازرسی کل کشور که تخلفاتی را در خصوص درگاهی اعلام کرد صلاحیت او تایید نشد. برخی به دروغ می‌گویند دخالت دولت و وزارت بوده است اصلا اینطور نیست. باعث تاسف است این حرف‌ها گفته می‌ شود همین موضوع باعث شده فدراسیون جهانی حساس شود. کمیته ملی درحال پاسخ است. عجله‌ای برای برگزاری مجمع نداریم و تلاش می‌کنیم با هماهنگی کمیته ملی المپیک و فدراسیون جهانی کار را پیش ببریم.

با استعفای دو عضو هیات مدیره استقلال مخالفت شده است، گفت: بله مخالفت شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول