اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

افتتاح 5 پروژه عمرانی دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان

با حضور معاون اداری مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری 5 پروژه عمرانی در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان افتتاح شد.

افتتاح 5 پروژه عمرانی دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، با حضور محمدتقی نظرپور معاون اداری مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، صبح امروز ساختمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی (دانشکده مدیریت و اقتصاد) دانشگاه ولیعصر (عج) با زیربنای 6 هزار متر مربع و محوطه‌سازی ۴۷۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد و 500 میلیون تومان افتتاح شد. این دانشکده در ساختمانی دو طبقه از سال 95 شروع به ساخت شد و پایان سال 99 تکمیل شده است.

فاز اول مجموعه گلخانه‌های آموزشی تحقیقاتی دانشکده کشاورزی به مساحت 900 متر مربع و اعتبار یک میلیارد و 750 میلیون تومان افتتاح شد، ساخت این مجموعه که مجهز به سیستم‌های خنک‌کننده پَد و فَن، گرمایش گرماتاب و سیستم مه‌پاش است از سال 98 آغاز شده و سال 1400 تکمیل شده است که مورد افتتاح قرار می‌گیرد.

مرکز نظارت تصویری سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی با اعتبار 3 میلیارد و 227 میلیون تومان پروژه دیگری بود که افتتاح شد، این مرکز به تعداد 379 دوربین جدید و به‌روز و سه مرکز سرور برای حفاظت از مجموعه دانشگاه ولیعصر(عج) مجهز شده است.

آزمایشگاه مرکزی دانشگاه با زیربنا 375 متر مربع و اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان افتتاح شد، شروع ساخت این آزمایشگاه از سال 1398 بوده که سال 1400 تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

بازسازی سالن آمفی‌تئاتر موزه که از سال 1398 شروع شده شامل تعویض کامل پارچه‌کوبی دیوار، رنگ آمیزی کامل در و دیوارهای چوبی، تعویض کامل صندلی‌ها، ساخت اتاق کنترل، تعویض کامل موکت و لب پله، نصب پرده اکران و اصلاح کامل سیستم برق‌کشی و نورپردازی با اعتبار 950 میلیون تومان دیگر افتتاحیه امروز بود.

انتهای پیام/80016/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول