اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

بازنگری گروه‌های دانش‌آموزان با نیازهای ویژه/ بررسی ارتقای بخش «کودکان بیش‌فعال»

وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: مداخلات بهنگام، یکی از اقدامات طلایی است که در دستور کار سازمان آموزش‌ و پرورش استثنایی قرار دارد.

بازنگری گروه‌های دانش‌آموزان با نیازهای ویژه/ بررسی  ارتقای بخش «کودکان بیش‌فعال»

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در سی و سومین نشست شورای سازمان آموزش‌ و پرورش استثنایی که در ساختمان شهید رجایی برگزار شد، اظهار کرد: مداخلات بهنگام، یکی از اقدامات طلایی است که در دستور کار سازمان آموزش‌ و پرورش استثنایی قرار دارد.

وی در خصوص موضوع مشارکت تصریح کرد: آموزش‌ و پرورش هرچه بیشتر بتواند توسعه مشارکت‌ها را داشته باشد و پیوندهای شبکه‌ای را برقرار کند در تحقق اهدافش موفق‌تر خواهد بود.

حاجی میرزایی تصریح کرد: اهداف در یک بستر اجتماعی انجام می‌شود و تضمین تحقق بسیاری از اهداف نیازمند گسترش مشارکت‌ها، پیوندها، همدلی‌ها و همکاری‌ها، با آموزش‌ و پرورش است، بنابراین توسعه مشارکت امری ضروری و مؤثر است.

 وزیر آموزش‌ و پرورش با اشاره به پیشنهاد مطرح‌ شده در خصوص ارتقای بخش «کودکان بیش‌فعال» به یک گروه جدید تحت پوشش سازمان آموزش‌ و پرورش استثنایی، اظهار کرد: دستیابی به این هدف، لزوماً مستلزم ارتقای بخش زیرگروه، به گروه مستقل نیست، لذا بهتر است با عنوان زیرمجموعه این موضوع، انجام شود و در صورت مثبت بودن نتیجه، این بخش به گروه، ارتقا یابد.

بازنگری گروه‌های کودکان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، تشکیل شورای هماهنگی و پشتیبانی توسعه آموزش‌ و پرورش استثنایی از جمله دستورات سی و سومین جلسه شورای آموزش‌ و پرورش استثنایی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هر یک از اعضای شورا، نظرات و پیشنهاد‌های خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول