اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

هلال احمر زنجان اجرای طرح «شوق رویش» را آغاز کرد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از آغاز اجرای طرح «شوق رویش» در این استان خبر داد و گفت: این طرح برای اعضای جوانان هلال احمر در تابستان امسال اجرا می‌شود.

هلال احمر زنجان اجرای طرح «شوق رویش» را  آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح غنی سازی اوقات فراغت اعضای جوانان هلال احمر با هدف برنامه‌ریزی‌های آموزشی، فرهنگی و تفریحی اعضا در راستای جذب نوجوانان و جوانان در فعالیت‌های بشردوستانه، عام‌المنفعه و امدادی در سطح استان زنجان کلید خورد.

وی یادآوری کرد: اوقات فراغت مناسب‌‌ترین زمان بروز ظرفیت‌ها و توانایی‌های نوجوانان و جوانان به شمار می‌رود که زمینه سازی استفاده از این فرصت با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف در تابستان امسال فراهم شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی، جشنواره شعرواره، طرح‌های «مهربانی می‌خواهد»،هنرمندان ماه نگار،  یاس، توسعه سلامت، توانمند سازی تیم سحاب و سحر و شروع مجدد فعالیت کتابخانه امام خمینی(ره) هلال احمر از برنامه‌هایی است که در قالب طرح شوق رویش در تابستان امسال اجرا می‌شود.

موسوی ادامه داد: جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی با هدف تهیه انیمیشن، داستان و مستند، جشنواره شعرواره نیز با هدف سرودن اشعاری با موضوع بشردوستی و موضوعات آزاد اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در طرح «مهربانی می‌خواهد» به دانش‌آموزان کم بضاعت کمک می‌شود، اظهارداشت: در این طرح برای یک هزار و ۷۰۰ نفر از دانش‌آموزان در سطح استان زنجان بسته‌های فرهنگی تهیه و توزیع می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در برنامه خانه هنرمندان ماه نگار نیز اعضای جوانان هلال احمر برای گذراندن دوره‌های فنی و حرفه‌ای به این سازمان معرفی و از آموزش‌های رایگان در بخش‌های مختلف بر اساس علاقه بهره‌مند می‌شوند.

موسوی خاطرنشان کرد: در طرح توسعه سلامت نیز اعضای جوانان دختر و پسر افراد سالخورده را ترغیب و دعوت به تزریق واکسن کرونا می‌کنند که پیش از این در اماکن عمومی، واحدهای صنفی و اداری مردم را دعوت به رعایت  پروتکل های بهداشتی می‌کردند.

وی افزود: همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاهی با همین موضوع در شعبه‌های هلال احمر در حال اجرا و دایر است و در هفته ازدواج نیز از اعضای جوانانی که در یک سال اخیر نسبت به سنت حسنه ازدواج اقدام کرده‌اند، تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول