اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تذکر نماینده بابل به وزیر نیرو: کشاورزان بابل، بی‌آب مانده‌اند

نماینده مردم بابل در مجلس شوارای اسلامی گفت: به دلیل مشکلات پیش آمده در امر آب‌رسانی به کشاورزان شهرستان بابل و کمبود شدید آب، مشکلات بسیاری برای مردم و کشاورزان پیش آمده که در پی آن محصولات کشاورزان به نتیجه نمی‌رسد و به تولید و فروش ضربه وارد می‌شود.

تذکر نماینده بابل به وزیر نیرو: کشاورزان بابل، بی‌آب مانده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی سعادتی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزارت نیرو اظهار کرد: به دلیل مشکلات پیش آمده در امر آب‌رسانی به کشاورزان شهرستان بابل و کمبود شدید آب، مشکلات بسیاری برای مردم پیش آمده و متاسفانه سهم ۳٠ ساعته ما از آب رودخانه هراز ۱٠ روز است که قطع شده است.

وی افزود: لذا انتقال آب به چندین منطقه بخش لاله‌آباد، بابلکان، گرمیج و سپاه‌دانش با مشکل روبروست و در پی آن محصولات کشاورزان به نتیجه نمی‌رسد و به تولید و فروش ضربه وارد می‌شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شوارای اسلامی با بیان اینکه امروز کشاورزان ما پناهی ندارند و بی‌تدبیری دست‌اندرکاران وزارت نیرو که بیت‌المال را از بین می‌برند، مشهود است، تصریح کرد: باید از این بحران بزرگ اجتماعی با مدیریت صحیح آب منطقه‌ای عبور کنیم.

سعادتی گفت: زمانی که ۱۶ هزار میلیارد تومان برای طرح آبرسانی از خلیج فارس به کرمان تخصیص داده می‌شود که بحق نیز است، به راحتی می‌توان مشکل آب مازندران را حل کرد، اما طرح پروژه انتقال از سرمنشأ را دوباره به استان تهران داده‌اند.

انتهای پیام/3141/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول