اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

مستند «مدافعان آموزش» روی آنتن شبکه تهران

مستند تلویزیونی «مدافعان آموزش» با موضوع تلاش و تدریس آموزگاران در دوران کرونا روی آنتن شبکه پنج می رود.

مستند «مدافعان آموزش» روی آنتن شبکه تهران

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، مستند تلویزیونی 5 قسمتی با عنوان «مدافعان آموزش» روی آنتن شبکه پنج می رود.

موضوعات قسمت اول خاطرات خوش آموزگاران از حال هوای مدارس، قسمت دوم قانون مداری در کلاس های مجازی، قسمت سوم مراقبت از روح و روان و جسم دانش آموزان، قسمت چهارم اشکالات کلاس ها در فضای مجازی و قسمت پنجم سخنی کوتاه با والدین دانش آموزان به روی آنتن شبکه تهران رفت و در این مستند آموزگاران تجربیات خودشان از ایام کرونا و فعالیت هایشان بصورت مجازی با دانش آموزان را می گویند و در آرامش درس هایشان را بخوانند و پیشرفت کنند.

کارگردان جوان این مجموعه امیر اسکندری دانش آموخته فیلمسازی با توجه به حساسیت های موجود آموزشی که برای ایشان برای آینده سازان در موقعیت حساس خصوصاً سال تحصیلی که با وجود ویروس کرونا همراه بود و تعطیلی فیزیکی مدارس وجود داشت تلاش کرد بخشی از تجربیات ملموس آموزگاران در این ایام بسیار مهم و تاثیرگذار را به والدین بیان کنند تا استرس های روحی و روانی دانش آموزان را کاهش دهد.

آموزگاران همراه در اثر خانم ها مهناز بارون زاده ، حدیث گلستانی ، سیاه خانی ، سمیه وثوقی ، ناهید حاجی زاده ، نسرین نیرومند ، حبیبی ، کاظمی اقدم ، ناهید هادی ، معصومه نوروزی، فرزانه ثابت زاده ، سهیلا سفیدی و مهری حلاجی، مریم سیفی آقایان هادی شکری ، قاسمی ، مهدی تمسکنی امین پرتو و مجید خورشیدوند هستند.

دانش آموزن همراه در اثر نیز ریحانه عظیم وند، محمدرضا اسکندری، فاطمه بدری، پارسا دولت دوست، فاطمه زنگنه و نغمه زنگنه بودند.

عوامل اصلی این مجموعه مستند عبارتند از: مشاور اثر: سرکار خانم فاطمه طلایی، صدا بردار: محمد اسعدی، تدوینگر: ابوالفضل اسعدی، مدیرتولید و تصویربردار: علیرضا اسکندری، نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: امیر اسکندری.

امیر اسکندری دانش آموخته کارشناسی کارگردانی و دارای 3 اختراع ملی با عناوین سیستم نمایش هوشمند خودرو، کفش هوشمند نابینیان و دوربرگردان هوایی خودروها این بار نیز مستندی را تولید کرد که بخشی از مشکلات آموزشی، روحی و روانی دانش آموزان و آینده سازان  سرزمینش را کاهش دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول