اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حاشیه بازی پرسپولیس و گل‌گهر| عصبانیت شدید گل محمدی / جر و بحث کنعانی‌زادگان با داور

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در دقایق ابتدایی نیمه دوم بازی با گل‌گهر عصبانیت عجیبی از خود نشان داد.

حاشیه بازی پرسپولیس و گل‌گهر| عصبانیت شدید گل محمدی / جر و بحث کنعانی‌زادگان با داور

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در دقیقه 51 دیدار پرسپولیس و گل‌گهر پس از خطای احسان پهلوان روی بازیکن حریف این بازیکن به تصمیم داور اعتراض کرد و اشکان خورشیدی به تذکری جدی به استقبال وی رفت.

* لحظاتی بعد احسان پهلوان خطای پهلوان روی بازیکن گل‌گهر جنجال بزرگی در بازی به وجود آورد. در این صحنه یحیی گل‌محمدی که اعتقاد داشت داور به اشتباه تصمیم گرفته در کنار زمین به تصمیم خورشیدی اعتراض کرد. به همین دلیل داور مسابقه به کنار زمین آمد و گل‌محمدی را با کارت زرد جریمه کرد. کارت زرد گرفتن یحیی سبب عصبانیت شدیدتر گل‌محمدی شد و وی در اقدامی عجیب حسین زیاری داور چهارم را هل داد و قصد داشت با تیم داوری وارد درگیری فیزیکی شود. در این لحظه افشین پیروانی با هل دادن سرمربی سرخ‌پوشان از وی خواست آرامش خود را حفظ کند اما ادامه عصبانیت گل‌محمدی کا را به جایی رساند که حمید مطهری هم برای آرام کردن وی وارد عمل شد. در  این لحظات امیر قلعه‌نویی هم و کادر فنی‌اش هم به مدارا کردن داور به سرمربی پرسپولیس گلایه داشتند. در نهایت هم کریم باقری سرمربی تیمش را دعوت به آرامش کرد.

* پس از این صحنه تعدادی از عوامل تیم گل‌گهر که روی سکو نشسته بودند به درگیری لفظی با تعدادی از هواداران پرسپولیس که در ورزشگاه حضور داشتند پرداخته و اعلام کردند این تیم 70 لیدر را با خود به ورزشگاه آورده است.

* بعد از آرام شدن جو مسابقه و در زمان ارسال کرنر تیم پرسپولیس حرکت محمدحسین کنعانی‌زادگان سبب شد داور به وی کارت زرد نشان بدهد. در این لحظه مدافع سرخ‌پوشان فریاد می‌زد که هیچ کاری نکرده و خورشیدی هم با لحن تندی با وی حرف می‌زد. البته وقتی سیدجلال حسینی هم وارد جر و بحث همی‌تیمی‌اش با خورشیدی شد داور دست وی را پس زده و به کاپیتان پرسپولیس گفت، آرام باش.

* سکونشینان هر دو تیم در جریان نیمه دوم بارها دست به سروصدا زده و بازیکنان را تهییج می‌کردند.

*در زمان استراحت بازیکنان دو تیم در نیمه دوم، قلعه نویی و عوامل تیم گل گهر سمت نیمکت تیم داوری رفته و به آنها اعتراض کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول