اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

محفاظت‌کار: مانند کارت عروسی به ما کارت قرمز دادند/کادر ما سکته می‌کند اما کسی به فکر نیست

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: به وقت تلف شده اعتراض می‌کنیم اما داور مانند کارت عروسی کارت قرمز می‌دهد.

محفاظت‌کار: مانند کارت عروسی به ما کارت قرمز دادند/کادر ما سکته می‌کند اما کسی به فکر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس، مجید محافظت‌کار در نشست خبری بعد از بازی مقابل تراکتور، اظهارداشت: همه بازی را دیدید. تمام موقعیت‌ها، زمین و زمان دست تیم ما بود. فکر می‌کنم یکی از بهترین بازی‌هایی بود که تیم ما ارائه داد. دروازه‌بان غیر از ضربه پنالتی که خیلی می‌توان درباره آن حرف زد حتی یک سیو هم نداشت. پنالتی که امیدوارم من اشتباه کرده باشم اما تصویر یک چیز دیگر می‌گوید.

مربی ذوب‌آهن با انتقاد از داوری، عنوان کرد: نمی‌دانم چرا اتفاقات داوری در طول یک فصل به صورت سریالی برای تیم ما می‌افتد. آقایان فدراسیون فوتبال، کمیته داوران بیایند و بگویند چرا باید این همه علیه یک تیم اتفاقات داوری رقم بخورد. تیمی با قدمت 52 ساله و با سابقه فینال آسیا به راحتی باید این اتفاقات برایش بیفتد. چرا؟ چون ما عضوی را در هیات رئیسه فدراسیون نداریم که بخواهد حق ما را بگیرد.

محافظت‌کار خاطرنشان کرد: خیلی راحت و در جای دیگری رایی صادر می‌شود. کمیته انضباطی و استیناف درباره لیگ 3 آراء خود را صادر می‌کنند اما الان مهمترین آراء فوتبال کشور که مدت‌هاست همه منتظر آن هستند زمان برده و طول کشیده است. جلساتی بدون نتیجه برگزار می‌شود و فکر می‌کنم وقت می‌خرند. همین رای فشار زیادی روی تیم‌های پایین جدول گذاشته است. چرا باید این اتفاقات بیفتد؟ اگر ذوب‌آهن عضوی در هیات رئیسه فدراسیون داشت اینطور نمی‌شد.

وی افزود: شما به بازی سایپا نگاه کنید. مصاحبه‌های عوامل سایپا را ببینید که چه اتفاقی افتاد؟ در ذوب‌آهن کسی دنبال حاشیه نبوده و مکتب ذوب آهن مکتب سلامت است، فوتبال بازی کرده و تلاش می‌کند اما کسی نیست حقش را بگیرد. اگر در فوتبال ما کسی شلوغ نکند مظلوم واقع می‌شود. خواهش می‌کنم مسئولان فدراسیون با نظارت بیشتری به این موضوع نگاه کنند.

مربی ذوب‌آهن با انتقاد از عملکرد داوری، تصریح کرد: صحنه‌ای که در 18 قدم اتفاق افتاد مهمترین صحنه بود و نتیجه بازی را رقم زد. از آن طرف ما منتظریم رای اعلام شود. در نیمه دوم یک ربع پایانی توپ جمع‌کن نیست. نمی‌دانم چرا هیچ نظارتی نیست. 6 دقیقه وقت اضافه گرفته می‌شود بعد از آن 2-3 دقیقه چون اسم بازیکن را اشتباه نوشته‌اند تلف می‌کنند. این چیزها در عصر امروز خنده‌دار است. اینکه در لیگ بخواهید تعویض کنید اما شماره بازیکن را اشتباه بنویسید و 2-3 دقیقه وقت تلف می‌شود. خواهش می‌کنم اگر مسائلی هست که ما بی‌خبریم و قرار است اتفاقاتی رخ دهد بگویند و ما هم حرص نخوریم. اگر قرار است فوتبال مسیر خود را طی کند پس ورود کنند.

محافظت‌کار در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اینکه اتهامی به کسی وارد نمی‌کند، گفت: صحنه بازی امروز نتیجه را رقم زد و گردان یک سیو بیشتر نداشت که صحنه پنالتی بود. الان چند هفته است که همه منتظر نظر استیناف هستند، چرا رای اعلام نمی‌شود. یا تایید می‌شود یا رای، چرا اعلام نمی‌شود؟ منتظر چه اتفاقاتی هستند؟ شرایط فوتبال ما نگران‌کننده است، بزرگترین افراد راجع به این موضوع هشدار می‌دهند اما اتفاقات فوتبال خیلی زود فراموش می‌شود. ذوب‌آهن 52 سال قدمت دارد ببینید چه اتفاقاتی رخ داده است؟ فوتبال ایران نگران است اما یک اشتباه داوری نتیجه بازی را تغییر می‌دهد.

وی ادامه داد: اگر ذوب‌آهن نفعی از داوری برده باشد من از همه عذرخواهی می‌کنم. مگر می‌شود اتفاقات داوری به ضرر یک تیم باشد؟ این اشتباهات یک تیم را به ته دره سوق می‌دهد، چرا کسی به فکر نیست؟ چرا کسی نظارت نمی‌کند؟ همه امیدوار بودند انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود، مدیر جدید می‌آید، بسم‌الله شروع کنید. بازیکنان ما زحمت می‌کشند و کادر ما سکته می‌کند اما کسی به فکر نیست. تیم ما 2 هفته زودتر از نساجی بازی کرد سرمربی محترم نساجی و مدیرعامل این تیم مصاحبه کردند که چرا ذوب‌آهن دیرتر از ما بازی می‌کند. چرا در برنامه جدید بازی‌ها را همزمان نمی‌گذارید؟ چرا باید سایپا 50 دقیقه دیرتر از ما شروع کند؟ چرا نساجی فردا بازی دارد؟

مربی ذوب‌آهن با اشاره به اینکه این برنامه‌ریزی‌ها شبهه دارد، یادآور شد: یکی باید شفاف‌سازی کند. من نگاه می‌کنم آرایی در مدت یک هفته در لیگ 2 - 3 اعلام می‌شود چرا این آرا اعلام نمی‌شود؟ رسیدگی کنید. روح جوانمردی ورزش لطمه می‌بیند. ما وظیفه داریم حرف‌مان را بزنیم و به کسی اتهام نمی‌زنیم. اگر کسی حرف بزند محروم می‌کنند. مربیان ما گفتند چرا وقت کم گرفتید مانند کارت عروسی، کارت قرمز می‌دهند. برای بازی بعدی که با سایپا داریم این کارت‌ها و محرومیت‌ها به نفع کیست. اگر فوتبال قرار است در زمین رقم بخورد به ما بگویند. 

محافظت‌کار درباره اینکه ذوب‌آهن پس از دریافت گل روبه به بازی تهاجمی آورد اما در تمام‌کنندگی به مشکل برخورد، آیا قرار گرفتن در منطقه سقوط باعث شد این اتفاق بیفتد، گفت: بازی فوتبال این مسائل را دارد و بازیکنان تحت فشار هستند. این اتفاقات می‌افتد اما تمامی عواملی که گفتم در فوتبال تاثیرگذار است. فوتبال را لنگ یک رای نگه داشته‌اند، چرا روی یک تیم اینقدر فشار است؟ کار سختی نیست. تیم ما نیم فصل خوب بازی کرد و توپی که در آخر باید وارد دروازه شود کار مربی نیست. بازیکن هم باید تمرکز و آرامش داشته باشد تا توپ را وارد گل کند.

مجتبی حسینی سرمربی ذوب‌آهن در پایان بازی اخراج شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول