اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

کلهر: پرسپولیس می‌تواند در قهرمانی دبل کند/ حقیقی اشتباهات فردی دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حقیقی اشتباهات فردی دارد اما در این بازی هر دو گلر چنین شرایطی داشتند، به عنوان مثال حامد لک می‌تواند در خروج‌ها بهتر عمل کند.

کلهر: پرسپولیس می‌تواند در قهرمانی دبل کند/ حقیقی اشتباهات فردی دارد

محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد پیروزی سه بر یک پرسپولیس مقابل گل‌گهر اظهار داشت: پرسپولیس بازی خیلی خوب و فوق‌العاده‌ای را انجام داد. از نقاط ضعف گل‌گهر به خصوص ناهماهنگی در خط دفاعی این تیم استفاده کرد و به گل رسید. مالکیت توپ و کارهای ترکیبی زیادی را در پرسپولیس دیدیم. کاری که سال‌های سال این تیم انجام می‌دهد و با آمدن یحیی گل محمدی هم بهتر شده است. پرسپولیس بازی رو به جلویی را به نمایش می‌گذارد و این اتفاق خوبی است که می‌تواند به موفقیت این تیم در لیگ برتر، جام حذفی و  همچنین لیگ قهرمانان آسیا کمک کند. 

کارشناس تیم فوتبال کشورمان تصریح کرد:‌ نوع و شیوه بازی پرسپولیس این تیم را از سایر تیم‌‌ها متمایز کرده و اگر این روند را ادامه بدهد قهرمانی‌اش در لیگ برتر مسجل می‌شود. امشب از سپاهان فاصله گرفت و با استقلال هم فاصله زیادی دارد. کادر فنی پرسپولیس دارای ثبات است و ارتباط خوبی هم با بازیکنان دارد همین روحیه و انسجام می‌تواند عامل موفقیت پرسپولیس باشد. 

وی در خصوص نقاط قوت پرسپولیس مقابل گل‌گهر عنوان کرد: پرسپولیس هم به بازی سوار بود و هم اینکه در وجود بازیکنان چند پسته در این تیم باعث شده دست سرمربی هم برای تغییرات تاکتیکی باز باشد. جابه‌جایی بازیکنان در زمین باعث می‌شود حریفان دچار اشتباه شوند و پرسپولیس از این مسئله به خوبی استفاده می‌کند. یکی از نقاط قوت پرسپولیس این است که در همه پست‌ها 2-3 بازیکن تأثیرگذار دارد. در کل این تیم یک تیم کامل است و می‌تواند امسال هم قهرمان لیگ شود.

کلهر در مورد اینکه آیا پرسپولیس در جام حذفی هم می‌تواند قهرمان شود یک دبل قهرمانی ثبت کند، گفت: مطمئناً همین‌طور است. اگر این روند و نوع بازی باکیفیت را ادامه بدهد می‌تواند در جام حذفی هم به قهرمانی برسد. با ادامه این روند حتی می‌تواند قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را به کلکسیون افتخارات خودش اضافه کند که در واقع افتخاری برای کشورمان است و باعث می‌شود شاهد شکوفایی استعدادهای جدیدی از فوتبال ایران در اروپا باشیم.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد  عملکرد خوب حامد لک مقابل گل‌گهر و تقابل او با علیرضا حقیقی که سه بار دروازه‌اش باز شد، گفت: حامد لک شایستگی‌های خودش را تا به حال نشان داد، علیرضا حقیقی هم دروازه‌بان خیلی خوبی است که در جام جهانی هم بازی کرده است. گل‌گهر در مقابل آماده‌ترین تیم پرسپولیس قرار گرفت. حقیقی گل‌هایی خورد که گرفتن آنها برای هر دروازه‌بانی سخت بود. مهار شوت‌های ترابی و نورالهی واقعاً برای هر دروازه‌بانی سخت است.

وی افزود: هر دروازه‌بانی همیشه روزهای افتی را هم دارد، نباید فراموش کنیم که خط دفاعی گل‌گهر هم دچار ناهماهنگی‌هایی است. هماهنگی که حامد لک با خط دفاع پرسپولیس دارد در گل‌گهر وجود نداشت و این باعث شد از این مسئله ضربه بخورد و دروازه‌اش باز شود. البته گل‌گهر تا به اینجا نتایج خوبی گرفته، این تیم سال گذشته گزینه سقوط بود ولی امسال شرایط خیلی بهتری دارد. 

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: حقیقی اشتباهات فردی دارد اما در این بازی هر دو گلر چنین شرایطی داشتند. به عنوان مثال حامد لک می‌تواند در خروج‌ها بهتر عمل کند. روی گلی که پرسپولیس خورد اگر لک خروج خوبی داشت می‌توانست دروازه را بسته نگه دارد. با این حال او روز موفقی داشت و یکی از دروازه‌بان‌هایی است که دراگان اسکوچیچ می‌تواند توجه ویژه‌ای به او داشته باشد.

کلهر در خصوص بازی بعدی پرسپولیس مقابل فولاد که در اهواز برگزار می‌شود، اظهار داشت: این بازی مطمئناً اهمیت زیادی دارد اما خوشبختانه پرسپولیس در زمین حریفان هم نتایج خوبی گرفته است. با این حال فولاد بازیکنان تأثیرگذار، کادر فنی و کادر مدیریتی قوی دارد. کار پرسپولیس در اهواز سخت است و باید هوشیار عمل کند. پرسپولیس نباید این فرصت را از دست بدهد و کادر فنی این تیم مطمئناً شناسایی خوبی از نقاط ضعف و قوت حریفان دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول