اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کشف بیش از 2 تن چوب جنگلی قاچاق در خانمیرزا

ماموران انتظامی چهارمحال و بختیاری طی 24 ساعت گذشته موفق به کشف یک دستگاه موتور لودر و بیش از 2 تن چوب جنگلی قاچاق شدند.

کشف بیش از 2 تن چوب جنگلی قاچاق در خانمیرزا

منوچهر امان‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی چهارمحال و بختیاری حین کنترل خودروهای عبوری در محور خانمیرزا-بروجن به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی این کامیون را متوقف و در بازرسی از آن، یک دستگاه موتور لودر فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

وی ارزش محموله کشف شده را برابر نظر کارشناسان 8 میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: در این زمینه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

امان‌اللهی تاکید کرد:  پدیده شوم قاچاق یکی از معضلات اقتصادی جامعه است و از همه شهروندان خواهشمندیم در عرصه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با پلیس همراه باشند.

کشف چوب جنگلی قاچاق در خانمیرزا

امیر انتظامی‌نیا نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های طبیعی، ماموران کلانتری11 خانمیرزا در حین گشت‌زنی در جاده اصلی روستای گوشکی، 4 دستگاه سواری پژو حامل چوب جنگلی قاچاق را شناسائی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خانمیرزا ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی قضائی با رعایت نکات ایمنی این خودروها را متوقف و در بازرسی از آن‌ها در مجموع 2 تن و 620 کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: خودروها توقیف شده و رانندگان آن‌ها جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتظامی‌نیا با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی است و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، تاکید کرد: از همه شهروندان خواهشمندیم  در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان محصولات جنگلی، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول