اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

افزایش قیمت برق و گاز تعطیلی واحدهای «فولاد و سیمان» را به‌دنبال دارد

رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه گفت: افزایش قیمت آب، برق و گاز به ضرر تولید‌کنندگان است، این امر باعث افزایش هزینه تولید می‌شود و در نهایت باعث وارد شدن فشار بیشتر به مردم شود.

افزایش قیمت برق و گاز تعطیلی واحدهای «فولاد و سیمان» را به‌دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جهانبخش شکری در جمع تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی و تجاری استان، اظهار داشت: توقع ما از نمایندگان مجلس یک‌دستی و همراهی آنان با هم است، امری که منافعش به استان می‌رسد.

وی با بیان اینکه در اواخر دولت کنونی شاهد افزایش قیمت آب و برق و گاز هستیم، از این اتفاق که به ضرر تولید‌کنندگان است انتقاد کرد و گفت: این امر باعث افزایش هزینه تولید می‌شود و در نهایت باعث وارد شدن فشار بیشتر به مردم شود.

رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه ادامه داد: در برخی صنایع مانند فولاد و سیمان چون قیمت‌ها دستوری است و افزایش قیمت ممکن نیست، تولیدکنندگان لطمه بیشتری می‌خورند و اگر این روند ادامه داشته باشد بسیاری از واحد‌های تولید در این صنایع، تعطیل می‌شوند.

وی ضمن بیان اینکه قطعی برق لطمه‌های عدیده‌ای به واحدهای تولیدی زده است، گفت: در برخی واحد‌های تولید قطعی برق می‌تواند حتی باعث خسارات جانی شود.

شکری در پایان عدم همکاری مناسب برخی ارگان و سنگ‌اندازی آن‌ها گلایه کرد و گفت: برخی از روندهای بازرسی از واحد‌های تولیدی مناسب نیست و این گونه کارها باعث فراری شدن سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان از استان می‌شود.

گفتنی است، در این جلسه تعدادی از فعالان اقتصادی مشکلات و موانع موجود بر سر راه تولید را با نماینده کرمانشاه در مجلس، در میان گذاشتند و از همکاری و دغدغه وی در رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های تولید کنندگان قدردانی کردند؛ آنان همچنین از موضوع تبصره ۱۸ استقبال کرده و سؤالات خود پیرامون این تبصره را مطرح کردند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول