اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آغاز اولین دوره المپیاد خانه‌های ورزش روستایی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: اولین دوره المپیاد خانه‌های ورزش روستایی از روز گذشته در اردل آغاز شد و به مدت یک هفته در همه شهرستان‌های استان و در 6 رشته‌ ادامه دارد.

آغاز اولین دوره المپیاد خانه‌های ورزش روستایی در چهارمحال و بختیاری

حمید کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص برنامه‌های ورزشی در هفته مبارزه با مواد مخدر گفت: ورزش و فعالیت‌های بدنی مناسب در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری‌های جسمانی، روانی و اجتماعی از جمله بیماری اعتیاد می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای داشته باشد و لذا استفاده صحیح از آن در اغلب روش‌های درمانی و برای کلیه معتادان در حال درمان مفید و موثر خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: لذا به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برنامه‌های ورزشی بسیاری از جمله برگزاری اولین دوره المپیاد ورزش‌های روستایی، مسابقات رالی خانوادگی، ورزش‌های همگانی، مسابقات والیبال، هندبال و ... در سطح شهرستان‌های استان ویژه گروه‌های سنی مختلف آقایان و بانوان در حال برگزاری است.

فعالیت 400 خانه ورزش در روستاهای استان

وی با بیان اینکه با اشاره به فعالیت بیش از  400 خانه ورزش در روستاهای استان، ادامه داد: المپیاد ورزش خانه‌های روستایی از روز گذشته در اردل آغاز شد و به مدت یک هفته در همه شهرستان‌های استان در رشته‌های تنیس روی میز، شطرنج، فوتبال دستی، دارت و طناب‌زنی در بخش آقایان و بانوان ادامه دارد.

کریمی بیان کرد: هدف از برگزاری اولین المپیاد خانه‌های ورزش روستایی شناسایی استعدادهای برتر در رشته‌های ورزشی و اعزام منتخبین این رقابت‌ها به المپیاد کشوری خانه‌های ورزش روستایی است.

ورزش‌های روزانه تقویت می‌شوند

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه گسترش فقر حرکتی و شیوع ویروس کرونا لزوم امر ورزش را بیش از پیش آشکار ساخت، اظهار کرد: لذا کمیته ورزش صبحگاهی، یکی از زیر مجموعه‌های انجمن ورزش روزانه با هدف نشر و توسعه وررش‌های صبحگاهی، عصرگاهی و شبانگاهی نیز در حال فعالیت است.

وی در پایان اجرای تکنیک‌های دفاع شخصی، برگزاری کارگاه آموزشی کاهش آسیب‌های اجتماعی و کلاس‌های آموزشی در رشته‌های مختلف والیبال و ... که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی هیأت ورزشی اجرا شد را از دیگر برنامه‌های این هفته دانست.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول