اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

پیشنهاد کاظم جلالی برای فعال شدن دفتر مرکز صادرات روسیه در ایران

رئیس مرکز صادرات روسیه در دیدار سفیر ایران در مسکو از پیشنهاد جلالی در خصوص فعال شدن دفتر مرکز صادرات روسیه در ایران استقبال کرد و در این دیدار بر لزوم ارتقای زیرساخت‌های حمل و نقلی بین دو کشور تأکید شد.

پیشنهاد کاظم جلالی برای فعال شدن دفتر مرکز صادرات روسیه در ایران

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «کاظم جلالی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو امروز (پنجشنبه) ۱۰ تیر ماه با خانم «ورونیکا نیکیشیتا» رئیس مرکز صادرات روسیه دیدار و گفت‌‌وگو کرد.

در این دیدار راهکارهای توسعه صادرات ایران به روسیه و تامین کالاهای مورد نیاز ایران از روسیه مورد بررسی و گفت‌وگو قرار گرفت.

* لزوم ارتقای زیرساخت‌های حمل و نقلی
 طرفین در این دیدار بر لزوم ارتقای زیرساخت‌های حمل و نقلی و راهکارهای سرعت بخشیدن به انتقال کالا و رقابتی شدن هزینه‌های حمل به عنوان مهمترین عناصر برای توسعه همکاری‌های اقتصادی و تجاری دو کشور ایران و روسیه تأکید کردند. 
رئیس مرکز صادرات روسیه همچنین از پیشنهاد کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی در خصوص فعال شدن دفتر مرکز صادرات روسیه در ایران و نیز راهکارهای آشناسازی تجار ایرانی با قواعد تجارت در روسیه استقبال کرد.

لازم به ذکر است، کاظم جلالی سفیر کشورمان در فدراسیون روسیه روز سه شنبه هشتم تیر ماه با «وادیم یوگنیویچ تکاچنکو» رئیس اتاق بازرگانی و صنعت استان ولگاگراد و جمعی از مقامات دولتی بخش‌های اقتصادی و همچنین تجار این استان دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدارها مقرر شد اتاق بازرگانی و صنعت استان ولگاگراد فهرستی از اقدامات ضروری که لازم است در سطوح محلی و ملی برای پیشبرد برنامه‌های توسعه تجارت بین طرفین انجام شود را تهیه و ارائه کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول