اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

توقف جست‌وجوی بازماندگان حادثه فروریختن یک آپارتمان در آمریکا

هم‌زمان با متوقف شدن عملیات جست‌وجوی بازماندگان حادثه فروریختن بخشی از یک آپارتمان در فلوریدای آمریکا، رئیس‌جمهور این کشور به محل حادثه رفت.

توقف جست‌وجوی بازماندگان حادثه فروریختن یک آپارتمان در آمریکا

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، هم‌زمان با متوقف شدن عملیات جستجوی بازماندگان حادثه فروریختن بخشی از یک آپارتمان در حومه میامی، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا وارد این شهر شد.

به نوشته روزنامه «نیویورک تایمز»، روز پنجشنبه آواربرداری و تلاش برای یافتن بازماندگان این حادثه از بیم فرو ریختن کل این آپارتمان متوقف شد.

«ران دی‌سانتیس» فرماندار فلوریدا که امروز با جو بایدن دیدار داشت گفت، مهندسان از سراسر این ایالت به محل حادثه اعزام می‌شوند تا ایمنی ادامه کار آواربرداری را تضمین کنند.

«آلن کامینسکی» مدیر امداد و نجات آتش‌نشانی میامی با اشاره به اینکه یکی از ستون‌های این ساختمان وضعیت ناپایداری دارد گفت، مشخص نیست ادامه عملیات چه زمانی از سر گرفته خواهد شد.

او درباره عملیات نجات افراد از زیر آوار گفت: «صداهای واضحی را می‌شنیدیم و هرکجا به دنبالشان می‌گشتیم. ساعت‌ها این صداها را می‌شنیدیم و سپس دیگر این صداها قطع شدند».

بایدن روز پنجشنبه در دیدار با مقامات محلی گفت، هر کاری که بتواند برای اتمام این عملیات انجام می‌دهد و از آن‌ها خواست نیازهای خود را با واشنگتن در میان بگذارند.

رئیس جمهور آمریکا افزود: «رنج و عذاب و اضطراب فراوانی در راه است و حتی کمک روحی و روانشناسی در روزها و ماه‌های آینده مورد نیاز است. ما قرار نیست جایی برویم. مسئله مرگ و زندگی است».

با این حال شهردار منطقه «میامی دِید» گفت: «بازدید امروز رئیس جمهور بایدن بر آنچه در این محل رخ داده تأثیری نخواهد داشت. عملیات امداد و نجات به محض اینکه انجام آن ایمن باشد از سر گرفته خواهد شد».

با گذشت یک هفته از فرو ریختن بخشی از این آپارتمان مرگ هجده نفر از ساکنان آن تأیید شده و ۱۴۵ نفر همچنان مفقود هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول