اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

کمیسیون بهداشت مجلس؛ پیگیر جلوگیری از ازدحام در مراکز تزریق واکسن

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: از مسؤولان وزارت بهداشت پیگیری می‌کنیم تا مدیریت کنند و صف واکسن تشکیل نشود.

کمیسیون بهداشت مجلس؛ پیگیر جلوگیری از ازدحام در مراکز تزریق واکسن

حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به صف‌های طولانی واکسن کرونا، اظهار داشت: طی روزهای گذشته صف‌های طولانی برای واکسن وجود داشت که به همین دلیل هم تلفن‌های زیادی به ما شد.

وی افزود: رئیس مجلس هم به صورت سرزده چند روز پیش از حسینیه ارشاد بازدید داشتند که مشاهده کردند صف‌های طولانی وجود دارد و مردم هم نگران هستند.

شهریاری ادامه داد: رئیس مجلس به ما ماموریت داد و روز چهارشنبه صبح از مراکز جدیدی که برای کاستن از صف‌ها توسط دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی راه‌اندازی شده بود، از نزدیک بازدید داشته باشیم.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: یک سری از مشکلات به این دلیل بود که قرار بود فقط به کسانی که پیامک می‌دهند مراجعه کنند، اما یک عده در این میان نگران شدند و فکر کردند دیگر واکسن نیست و بدون اینکه به آنها پیامک شود مراجعه کردند و این و این باعث تجمعات شد.

وی بیان کرد: ما از دانشگاه‌ها خواستیم که مراکز تزریق واکسن را توسعه دهند و فضای مناسبی ایجاد کنند؛ واکسن هم به اندازه کافی رسیده است و افرادی که نوبت دوم واکسن آنها رسیده نگران نباشند زمانی که به آنها اطلاع رسانی شد، می‌توانند مراجعه کنند و واکسن خود را تزریق کنند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی همچنین یادآور شد: ما از مسئولان وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه‌های مختلف پیگیری می‌کنیم تا این موضوع را مدیریت کنند و نگذارند صف واکسن تشکیل شود چرا که این افراد سن بالا هستند و مناسب نیست که چند ساعت در صف معطل شوند بنابراین اینها باید مدیریت شود.

شهریاری در خاتمه سخنانش خاطرنشان کرد: از آن جایی که دو روز است طرح جدیدی برای توسعه مراکز جدید اجرا شده است،‌ ما از شنبه باید مجددا پیگیری کنیم تا ببینیم مدیریت اکنون به چه نحوی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول