اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اولویت شهردار بعدی گرمه، اتمام پروژه های نیمه تمام باشد

عضو منتخب شورای شهرستان گرمه گفت: بعد انتخاب شهردار، اولویت‌بندی پروژه‌های نیمه‌تمام و کمیسیون بندی‌ها در دستور کار است و هر عضو شورا در کمیسیونی جاگذاری خواهد شد.

اولویت شهردار بعدی گرمه، اتمام پروژه های نیمه تمام باشد

زینب حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرمه، اظهار کرد: تجربه در امور کار شهرداری‌ها، تخصص، صداقت، امانت‌دار، مردم‌دار بودن و اخلاق در اولویت و از معیارهای انتخاب شهردار است و کسی که تازه فارغ‌التحصیل شده قابل‌قبول نبوده و حداقل ۸ سال باید تجربه کاری داشته باشد.

وی گفت: این معیارها بر اساس تجربه ۴ ساله ما در شورا انتخاب‌شده‌اند و شهرداری که تخصصش غیر امور شهری باشد نمی‌تواند کار کند و شهرداری که نتواند دفاع مؤثر و حرفه‌ای در حوزه عمران و پروژه‌های شهری داشته باشد نمی‌تواند کار کند.

منتخب عضو شورای شهر گرمه در خصوص چگونگی انتخاب شهردار تصریح کرد: جلسات هم‌اندیشی زیادی برای انتخاب شهردار داشته‌ایم و پیشنهاد‌هایی شده است که نهایتاً به دو گزینه رسیدیم که در جلسات آتی یک گزینه انتخاب خواهد شد.

وی ادامه داد: بعد انتخاب شهردار اولویت‌بندی پروژه‌های نیمه‌تمام و کمیسیون بندی‌ها در دستور کار است و هر عضو شورا در کمیسیونی جاگذاری خواهد شد.

حسینی افزود: منتخبین در دوره ششم بسیار همفکر هستند، به نظرات هم احترام می‌گذارند، همگی بر یک خط حرکت می‌کنند و آن‌هم منافع شهر و مردم است.

این عضو شورای شهر گرمه تأکید کرد: اولویت بنده در شورا این است که به سمت پروژه‌های نیمه‌تمام که مختص بانوان است؛ مانند تجهیز پروژه پارک بانوان و استخر شنا گرمه که برای خانم‌ها مهم است.

وی بیان کرد: شهردار و شوراها نقاط ضعف و نقاط قوتی داشتند اما اگر از حیث بودجه و اعتبارات مشکل نداشتیم قطعاً رضایت بیشتری از عملکرد ما ایجاد می‌شد که به وزارت کشور برمی‌گردد و تا اقدامی نکند وضع ما همین منوال خواهد بود. 

حسینی خاطرنشان کرد: شهرستان گرمه پروژه درآمدزای چندانی ندارد و ما حقوق کارمندان و کارگران را از طریق فروش زمین تهیه می‌کنیم و این جزئی از نقاط ضعف ماست که به زیرساخت شهر گرمه مربوط می‌شود چون درآمدزا نیست. 

وی ضمن اشاره به این موضوع که ممکن است به شرکت‌های تعاونی در این دوره ورود کنیم، افزود: تأسیس شرکت‌های تعاونی و ورود به سهامی عام که موجب مشارکت خود مردم در کسب درآمد است می‌تواند برای شهردار درآمدزایی کند. 

حسینی در پایان گفت: من به دغدغه‌ها و مشکلات مردم آگاهم اما به نظر اول باید به پروژه‌های نیمه‌تمام رسیدگی شود و اگر نگاه کنید مبلمان شهری خوبی نداشته و جای کار کردن دارد پس استان و وزارت کشور باید در خصوص هزینه‌ها ورود کنند. 

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول