اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای طرح ترخیص خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های زنجان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از اجرای طرح ویژه ترخیص خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های طرف قرارداد استان خبر داد.

اجرای طرح ترخیص خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های زنجان

عباس مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح ویژه ترخیص خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های طرف قرارداد استان به مدت دو ماه اجرایی می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه این طرح شامل خودروهایی که با دستور قضایی توقیف شده‌اند، نمی‌شود، بیان کرد: بسیاری از این خودروها به دلیل ارتکاب تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده‌اند، که امکان ترخیص آنها وجود دارد.

 رئیس پلیس راهور استان زنجان افزود: مالکان سایر خودرهایی که خودروی آنان به دلیل دستورات قضایی توقیف شده است برای رفع توقیف باید ضمن رفع موارد قانونی به مرجع قضایی صادر کننده دستور توقیف مراجعه کنند.

مظفری با بیان این که متوسط زمان توقیف خودروهای توقیفی در پارکینگ‌ها ۲ و نیم سال است، اظهار داشت: انتظار ما از شهروندان این است که خود موضوع ترخیص خودروها را مدیریت کنند تا امور به روزهای پایانی موکول نشود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان همچنین یادآور شد: خودروهای فرسوده، خودروهای شخصی بالای ۲۰ سال و خودروهای عمومی بالای ۱۵ سال و همچنین خودروهایی که هیچگونه سابقه‌ای در سامانه شماره‌گذاری پلیس ندارند از این خدمات مستثنی بوده و مشمول این طرح نمی‌شوند.

 وی یادآور شد: طرح ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی رسوبی در پارکینگ های پلیس نیز که از سال ۹۹ آغاز شده است همچنان به قوت خود باقی است و صاحبان آنها می‌توانند با مراجعه به پلیس راهور این استان نسبت به ترخیص اقدام کنند.

 مظفری افزود: متقاضیان باید به دفاتر پلیس +۱۰ در سراسر استان مراجعه کنند و هیچ الزامی برای پرداخت عوارض شهرداری و معاینه فنی خودروهای ترخیصی وجود ندارد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول