اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

حضور مردم در صحنه، شکست دشمن را رقم زده است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: دشمنان حاضر نیستند شکست خود را در مقابل ایران بپذیرند اما حضور مردم ما در صحنه، شکست دشمن را رقم زده است.

حضور مردم در صحنه، شکست دشمن را رقم زده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در مراسم سالروز شهادت آیت الله صدوقی و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که در مسجد جامع منطقه خیرآباد ورامین برگزار شد، اظهار کرد: شهید صدوقی چهارمین شهید محراب بود که در راه نماز جمعه شهید شدند و کینه دشمنان و منافقین از نظام اسلامی بهترین های ما را از راس خیمه انقلاب اسلامی گرفتند.

وی گفت: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی یک مجموعه جنایت ضد بشری و ضد انسانی علیه ایران انجام شده است، ترور مقام معظم رهبری در ششم تیر، هفتم تیر و شهادت شهید بهشتی و یاران با وفای ایشان، شهادت شهید صدوقی و هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران توسط آمریکا از جمله جنایت های شیطان بزرگ علیه ایران اسلامی بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران زندگی شهید بهشتی را به دو قسمت قبل از شهادت و بعد از شهادت تقسیم نمود و تصریح کرد: شهید بهشتی قبل از شهادت آماج حملات منافقین و برخی ساده لوحان داخلی بود که شهادت ایشان نشان داد چهره نفاق چگونه یک دانشمند و عالم انقلاب را آماج تهمت های ناروا قرار داده است.

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: آمریکایی ها چهره خود را بزک می کنند در حالیکه دست خودشان تا مفرق در خون بیگناهان عالم است و خود را مدافع حقوق بشر می دانند و اینها به ما تهمت نقض حقوق بشر را می زنند.

وی حفظ نظام اسلامی را از واجبات دانست و ادامه داد: فراموش نکنیم که برای انقلاب اسلامی چه خون هایی داده ایم و باید با چنگ و دندان آن را حفظ کنیم، مردم ما دشمنان خود را خوب شناخته اند و در انتخابات با حضور آگاهانه خود مشت محکمی بر دهان دشمنان و سلطنت طلبان زدند.

امام جمعه موقت ورامین افزود: دشمنان حاضر نیستند شکست خود را در مقابل ایران بپذیرند و حضور مردم ما در صحنه شکست دشمن را رقم زده است، ما تا رسیدن به هدف نهایی فاصله داریم و مردم ما صحنه گردان این عظمت و قدرت در دنیا می باشند.

وی اظهار کرد: درست است که در مدیریت مشکلات اقتصادی نتوانستیم خوب عمل کنیم اما در سایر زمینه ها از جمله تولید در واکسن جزو شش کشور دنیا هستیم که شکوه انقلاب اسلامی را به دنیا نشان می‌دهد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران در پایان در خصوص آمدن دولت جدید گفت: باید به مدیریت جدید کشور در قوه مجریه زمان دهیم و فکر نکنیم ظرف مدت کوتاه مشکلات حل می شود ولی تلاش دولتمردان جدید قطعا در این مورد زیر ذره‌بین مردم خواهد بود تا مشکلات موجود به مرور زمان حل شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول