اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

فارس من | تکمیل ورزشگاه مصعبی سرایان نیازمند اعتبار ۶ میلیاردی

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرایان گفت: برای تکمیل ورزشگاه مصعبی سرایان ۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که از سوی مسئولان قول پیگیری و تخصیص اعتبار داده شد که امید است تحقق پیدا کند.

فارس من | تکمیل ورزشگاه مصعبی سرایان نیازمند اعتبار ۶ میلیاردی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در پی ثبت سوژه «تکمیل ورزشگاه دهستان مصعبی شهرستان سرایان خراسان‌جنوبی» در سامانه فارس من، خبرنگار فارس موضوع را از مسؤول مربوطه پیگیری کرد.

«سمیه رمضانی» رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرایان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سرایان، اظهار داشت: کلنگ احداث سالن ورزشی خیرساز روستای مصعبی سرایان در سال ۹۶ با حضور مدیرکل وقت ورزش و جوانان، مسئولان استانی و شهرستانی بر زمین خورد.

وی با بیان اینکه این پروژه ورزشی در زیربنای حدود یک هزار و ۵۰۰ متر مربع احداث می‌شود، بیان داشت: قریب ‌بر گذشت ۴ سال از زمان احداث سالن ورزشی مصعبی تاکنون فقط سازه سوله این پروژه نصب شده و ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار خیران از پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی برخوردار است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرایان مطرح کرد: برای تکمیل سالن ورزشی مصعبی در سال ۹۹ مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان مصوب شد که متأسفانه تخصیص پیدا نکرد.

رمضانی با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه ورزشی ۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، گفت: در بازدید اخیر «حسن عزیزی» مدیرکل ورزش و جوانان و «ابراهیم رسولی‌مقدم» فرماندار شهرستان سرایان از سالن ورزشی مصعبی قول پیگیری و تخصیص اعتبار داده شد که امید است تحقق پیدا کند.

به گزارش فارس؛ سالن ورزشی روستای کریموی شهرستان سرایان از آن نوع پروژه‌های خبرساز است که وضعیت احداثی آن مشابه پروژه ورزشی مصعبی در مرحله نصب سوله قرار دارد و نیازمند تخصیص اعتبارات ملی و استانی است.

انتهای ‌پیام/۶۹۰۱۴/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول