اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

وزیر صمت: جشن خودکفایی تولید لوازم خانگی در آینده نزدیک برگزار می شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) از برگزاری جشن خودکفایی تولید لوازم خانگی در آینده نزدیک خبر داد.

وزیر صمت: جشن خودکفایی تولید لوازم خانگی در آینده نزدیک برگزار می شود

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، علیرضا رزم حسینی شرایط فعلی تولید در کشور را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با عنایت به تمرکز و توجهی که طی چند سال گذشته به موضوع تولید داخلی شد بسیاری از کارخانه های کشور مانند واحدهای تولید لوازم خانگی در حال فعالیت دو شیفته و یا حتی سه شیفته هستند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر شرایط مطلوب تولید لوازم خانگی در کشور، تصریح کرد: با تداوم وضعیت مطلوب تولید لوازم خانگی، در آینده نزدیک جایی برای عرض اندام برندهای خارجی وجود نخواهد داشت.

رزم حسینی با ترسیم سیاست های وزارت صمت در جهت تحقق شعار پشتیبانی و رفع موانع تولید، گفت: سیاست وزارت صمت در جهت تقویت تولید داخلی و کالای ساخت ایرانی است و اگر وارداتی هم صورت گیرد در جهت تقویت همین هدف و تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی کشور است.

وی از برگزاری جشن خودکفایی تولید لوازم خانگی کشور در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: با تحقق جهش و رونق تولید در لوازم خانگی ایرانی، آماده برگزاری جشن خودکفایی تولید لوازم خانگی هستیم.

برخی کاربران سامانه «فارس من» با ثبت سوژه ای با عنوان «نه به خرید کالاهای گران» بر لزوم کاهش قیمت تولیدات داخلی از جمله لوازم خانگی تاکید کردند که دستیابی به خودکفایی در این تولیدات می تواند قیمت تمام شده و در نتیجه قیمت فروش کالاها را کاهش دهد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول