اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

اعلام آمادگی کامل و همه‌جانبه پژوهشگاه قوه قضاییه برای همکاری با رئیس جدید عدلیه

رئیس پژوهشگاه قوه‌قضاییه محسنی‌اژه‌ای انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای به سمت ریاست قوه‌قضاییه را تبریک گفت.

اعلام آمادگی کامل و همه‌جانبه پژوهشگاه قوه قضاییه برای همکاری با رئیس جدید عدلیه

به گزارش خبرگزاری فارس، رئیس پژوهشگاه قوه‌قضاییه محسنی‌اژه‌ای انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای به سمت ریاست قوه‌قضاییه را تبریک گفت.

در متن پیام سیدحجت الله علم الهدی رئیس پژوهشگاه قوه‌قضاییه آمده است: انتصاب شایسته حضرتعالی به ریاست قوه‌قضائیه با حکم مبارک ولی امر مسلمین که بیانگر اعتماد و رضایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به مدیریت شما در این منصب، لیاقت، شایستگی‌ و توانمندی‌ علمی و عملی آن استاد معزز است، صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: بی شک کارآمدی و درایت، تدبیر و اشراف حضرتعالی در مباحث حقوقی و موضوعات مرتبط با دستگاه قضا، تسلط همه جانبه بر جایگاه و نقش خطیر قوه قضائیه در جامعه و نظام اسلامی و برخورداری از تجارب و سوابق ارزنده در دستگاه عدالت، در طول ۴۰ سال گذشته، پشتوانه‌ی مطمئن و نافذ جنابعالی در انجام وظایف و مسئولیت‌های محوله و تحقق تحول زیبنده گام دوم انقلاب و متناسب با نیازها، پیشرفت‌ها و تنگناهای این مجموعه که در منظومه انتظارات و سفارشات مقام معظم رهبری بر آن تأکید شده است، ذخیره‌ای ارزشمند و گرانبها در جهت ایجاد تحولی عظیم و عمیق در پیشبرد منویات مقام معظم رهبری در گام دوم  انقلاب در دستگاه قضا خواهد بود.

رئیس پژوهشگاه قوه‌قضاییه تاکید کرد: رجاء واثق دارم تجارب و دستاوردهای سترگ آن عالم عامل، نجیب، انقلابی، مردمی و ولایتمدار که محصول سال‌ها مجاهدت و نقش آفرینی در سنگرهای مختلف قوه قضاییه است پشتوانه‌ی مستحکم برای ایجاد تحول در دستگاه عدالت و آغاز دورانی مقتدر و زیبنده گام دوم انقلاب و دلگرم‌کننده برای مردم محسوب خواهد شد.

علم الهدی بیان کرد: پژوهشگاه قوه قضاییه نیز آمادگی کامل و همه‌جانبه خود برای همکاری با جنابعالی در انجام وظایف و مسئولیت‌های محوله در راستای تحقق اهداف متعالی قوه‌قضاییه را اعلام می‌نماید. دوام توفیق، عزت و سربلندی جنابعالی در این مسئولیت خطیر که همواره باید ملجاء و پناهگاه مردم باشد را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت نائب بر حقش مقام عظمای ولایت از درگاه کبریایی طلب می‌کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول