اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه + فیلم و عکس

منابع محلی فلسطینی از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اهدافی در جنوب و شمال غرب نوار غزه خبر دادند.

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه + فیلم و عکس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع محلی فلسطینی بامداد یکشنبه از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اهدافی در جنوب نوار غزه خبر دادند.

خبرگزاری فلسطینی شهاب گزارش داد: «هواپیماهای جنگی اشغالگران، پایگاه [مقاومت] بدر در منطقه نتزاریم، جنوب شهر غزه را بمباران کردند».

دقایقی بعد رسانه‌های عربی از از شلیک یک فروند موشک به شمال نوار غزه خبر دادند.

خبرنگار شهاب نیز گزارش داد: «هواپیماهای نظامی اسرائیلی با دو موشک سایت کشتی‌رانی در شمال غربی شهر غزه را هدف بمباران کردند».

رسانه‌های فلسطینی می‌گویند این بمباران‌ها به‌قدری شدید بوده که صدای مهیب آن کل نوار غزه را لرزانده و نور زیاد آن نیز از فواصل قابل مشاهده بود.

دقایقی بعد خبرنگار شهاب از نوار غزه خبر داد که گزارش‌های اولیه از به شهادت رسیدن یک نفر در پی حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شمال این منطقه حکایت دارد.

بر این گزارش‌ها، حملات امشب رژیم صهیونیستی به نوار غزه، زمین‌های کشاورزی در غرب برج‌های الکرامه را هدف قرار داده و سایت کشتی مورد هدف نبوده است.

خبرگزاری فلسطینی صفا نیز نوشت: «رزمندگان مقاومت فلسطین نیز با سامانه‌های ضدهوایی در حال شلیک به سمت هواپیماهای اشغالگر در شمال نوار غزه هستند».

ارتش رژیم صهیونیستی نیز با صدور بیانیه‌ای ضمن تایید این حملات، مدعی شد: «دقایقی پیش جنگنده‌های ارتش در واکنش به پرواز بالن‌های آتش‌زا از نوار غزه، یک کارگاه سلاح‌سازی و آتش‌بار شلیک راکت متعلق به حماس را هدف قرار داد. ارتش اسرائیل به هرگونه تهدیدی از نوار غزه واکنش نشان خواهد داد».

پرتاب بالن‌های آتش‌زا از نوار غزه باعث وقوع حریق‌هایی در زمین‌های اشغال‌شده توسط شهرک‌نشین‌های صهیونیست شده و خشم مقام‌های تل‌آویو از جمله «نفتالی بنت» نخست‌وزیر این رژیم را در پی داشته است.

بنت اخیرا در این خصوص گفت: «همچنان تأکید دارم که پاسخ ارتش به ارسال بالن‌های آتش‌زا باید همچون پاسخ به موشک‌پراکنی‌ باشد».

در موارد گذشته، پرتاب این بالن‌های آتش‌زا خسارت‌های سنگینی به اراضی کشاورزی شهرک‌نشینیان وارد کرده‌اند.

 

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول