اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

اجرای طرح حج ایتام و مستمندان در کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از اجرای طرح حج ایتام و مستمندان با مشارکت کارگزاران و حجاج بازمانده از سفر حج در کرمان خبر داد.

اجرای طرح حج ایتام و مستمندان در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، یحیی صادقی امروز با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مناسک حج ابراهیمی اظهار داشت: بر این اساس به‌منظور حفظ روحیه و حال و هوای حجاج بازمانده از سفر روحانی حج و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد زمینه‌های هماهنگی، تعامل، هم‌افزایی و ارتقای سطح کیفی خدمات و هم‌چنین توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین زائران بیت‌الله الحرام، طرح حج ایتام و مستمندان در استان کرمان در حال اجرا است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ادامه داد: با اجرای این طرح به دنبال این هستیم با همکاری مدیریت حج و زیارت و ارتباط متقابل با حاجیان و مشارکت آن‌ها در این طرح در جهت کمک به محرومان و اکرام ایتام و نیازمندان قدمی نو و مؤثر برداریم.

صادقی هدف از اجرای این طرح را ترویج و توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین حجاج بیت‌الله الحرام و نیز ایجاد زمینه توجه و مساعدت به نیازمندان و ایتام تحت حمایت در بین حجاج، جذب و هدفمندی کمک‌های حجاج بیت‌الله‌الحرام ازجمله صدقه، نذورات و قربانی در جهت کمک به ایتام و نیازمندان، تبیین رابطه فرهنگ معارف حج و زیارت و عتبات و عالیات با رفع مشکلات نیازمندان و مستمندان جامعه و هم سویی و هم‌افزایی منابع با مدیریت حج و زیارت در جهت رشد و تعالی فرهنگ انفاق در ین حجاج بیت‌الله الحرام اعلام کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان به شیوه‌های مشارکت در این طرح اشاره کرد و افزود: مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir، شماره‌گیری کد دستوری #034*8877* از جمله روش‌های مشارکت در این طرح است.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول