اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

نارضایتی مردم گلبهار از تصمیم‌ مسئولان/ فرماندار گلبهار از مردم عذرخواهی کرد

فرماندار گلبهار گفت: تصمیم مسئولان مشهد مبنی بر انتقال ایستگاه اتوبوس‌های مسیر گلبهار از پل استقلال به پایانه معراج موجی از نارضایتی شهروندان گلبهاری را به همراه داشته است.

نارضایتی مردم گلبهار از تصمیم‌ مسئولان/ فرماندار گلبهار از مردم عذرخواهی کرد

مهدی دونده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گلبهار، با گلایه شدید از برخی از مسئولان مشهد گفت: تصمیم مسئولان مشهد مبنی بر انتقال ایستگاه اتوبوس‌های مسیر گلبهار از پل استقلال به پایانه معراج موجی از نارضایتی شهروندان گلبهاری را به همراه داشته و این تصمیم باعث سرگردانی مردم شده است و اجرایی نیست و تا اطلاع بعدی اتوبوس‌های گلبهار در همان ایستگاه استقلال سرویس‌دهی می‌کنند.

فرماندار گلبهار با اشاره به بدقولی‌های مسئولان مشهد ادامه داد: تصمیمی در کلانشهر مشهد گرفته شده که شهروندان گلبهار را دچار چالش کرده است.

وی افزود: مسئولان مشهد به علت عملیات عمرانی حد فاصل میدان استقلال تا قائم، بدون اینکه مسئولان گلبهار را در جریان قرار دهند، تصمیم به جابجایی ایستگاه گلبهار گرفتند.

دونده با بیان اینکه این مسئولان به هیج قول خود تاکنون عمل نکردند، ادامه داد: قول دادند امکانات زیر ساختی از جمله ایستگاه، سایبان، روشنایی، تامین امنیت و دیگر امکانات رفاهی را برای ایستگاه گلبهار در پایانه معراج فراهم کنند که این اتفاق نیفتاد.

رئیس شورای اداری گلبهار با بیان اینکه قرار نبود که مردم گلبهار سرگردان و مورد بی‌مهری قرار گیرند، افزود: حتی صورتجلسه  این تصمیمات را به فرمانداری شهرستان ارسال نکرده‌اند.

وی از بازپس‌گیری زمین پایانه معراج توسط یک ارگان دولتی خبر داد و گفت: با این بازپس‌گیری دیگر پایانه معراج پایانه نیست، بنابراین تصمیم مسئولان مشهد برای گلبهار اجرایی نیست، اتوبوس‌ها در همان ایستگاه استقلال سرویس‌دهی می‌کنند.

دونده ضمن عذرخواهی از مردم بابت تصمیماتی که در مشهد گرفته شده است،  گفت: توقع داریم مسئولان مشهد شرایط مردم گلبهار را درک کنند و بعد تصمیم بگیرند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول