اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

استمداد بهزیستی هرمزگان از دستگاه قضا برای رفع چالش مسکن مددجویان

سرپرست بهزیستی هرمزگان با ارائه گزارشی از ساماندهی معتادین متجاهر در مرکز ماده 16 و همچنین مشکلات فرا روی این مرکز به رییس کل دادگستری هرمزگان به ارائه توضیحاتی در بحث چالش های تامین مسکن مددجویان پرداخت.

استمداد بهزیستی هرمزگان از دستگاه قضا برای رفع چالش مسکن مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم حسن نژاد سرپرست بهزیستی هرمزگان در دیدار با علی صالحی رییس کل دادگستری هرمزگان اظهار کرد: تعاملات بهزیستی و دادگستری در بسیاری از موارد ، همچون فرزند خواندگی، ساماندهی معتادین متجاهر و افراد دارای سوء مصرف مواد مخدر، رسیدگی به مشکلات خانواده و... فراوان است و دادگستری استان همواره در انجام مطلوب این رسالت سنگین همراه و یاور بهزیستی بوده است.

حسن نژاد در ادامه ضمن ارائه گزارشی از ساماندهی معتادین متجاهر در مرکز ماده 16 و همچنین مشکلات فرا روی این مرکز به ارائه توضیحاتی در بحث چالش های تامین مسکن مددجویان پرداخت

وی ابراز امیدورای کرد: بتوان با گسترش تعاملات و همکاری های مشترک زمینه خدمت رسانی بیشتر به افراد دارای معلولیت ، محرومین ، آسیب دیدگان اجتماعی و افراد در معرض آسیب استان را فراهم نمود.

علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان نیز با اذعان به گستردگی جامعه هدف و تنوع ماموریت های بهزیستی، کار در بهزیستی را بسیار دشوار ، حساس و ماجور نزد خداوند دانست و گفت: بی شک رسیدگی به نیازمندان ، افراد دارای معلولیت و محرومین اجری بی اندازه نزد خداوند دارد.

وی در خصوص حساسیت کار در بهزیستی به ویژه در خدمت رسانی به آسیب دیدگان اجتماعی ، زنان سرپرست خانوار و افراد دارای اعتیاد و سومصرف مواد سخن گفت و تصریح کرد : کار در این موارد باید دقیق و همراه با مسئولیت پذیری اجتماعی و اخلاقی باشد تا بتوان در این رسالت خطیر موفق بود.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با تقدیر از فعالیت های تخصصی بهزیستی که نقشی موثر در تامین سلامت روانی و جسمی جامعه ایفا نموده است ، آمادگی دادگستری استان هرمزگان را در خصوص مساعدت و رفع مشکلات پیش روی جامعه هدف بهزیستی اعلام کرد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول