اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

15 تیر آخرین مهلت ثبت نام در حوزه های علمیه خواهران

رئیس اداره پذیرش حوزه های علمیه خواهران گفت: خواهران علاقه مند به تحصیل در مقطع عمومی حوزه های علمیه خواهران سطح 2 فقط تا 15 تیر سال جاری مهلت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

15 تیر آخرین مهلت ثبت نام در حوزه های علمیه خواهران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، زهره تمیزکار با اشاره به مهلت ثبت نام در حوزه های علمیه خواهران، اظهار داشت: مهلت ثبت نام در مقطع عمومی سطح ۲ فقط تا روز سه شنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۰ امکان پذیر است.
وی با بیان این که در سال جدید تحصیلی، قریب به ۱۸ هزار نفر تاکنون در سطوح ۲ تا ۴ حوزه های علمیه خواهران ثبت نام کرده اند، افزود: حدود ۱۳ هزار نفر از ثبت نام کنندگان متقاضی تحصیل در مقطع عمومی(سطح۲) هستند و تعداد متقاضیان این سطح با توجه به مهلت اهلام شده در حال افزایش است.
رئیس اداره پذیرش حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: علاقه‎مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به دفترچه‌های راهنمای پذیرشدر سایت سنجش و پذیرش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و یا پایگاه اینترنتی http://paziresh.whc.ir/مراجعه کنند.
وی با بیان این که در سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ تعداد ۴۱۹ مدرسه علمیه در مقطع عمومی(سطح۲ ـ کارشناسی) ویژه دارندگان مدرک دیپلم و بالاتر با ظرفیت بیش از ۱۰۰۰۰ نفر و دارندگان مدرک اتمام پایه هشتم با ظرفیت ۲۰۰۰ نفر پذیرش دارند، ادامه داد: شیوه تحصیلی در مقطع عمومی صرفا به صورت حضوری است.
تمیزکار خاطرنشان کرد: آزمون مقطع عمومی ویژه دارندگان مدرک دیپلم و بالاتر روز جمعه ۲۵ تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول