اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

پاپ فرانسیس برای عمل جراحی روده بزرگ بستری شد

سخنگوی واتیکان از بستری شدن رهبر کاتولیک‌های جهان در بیمارستانی در شهر رم برای عمل جراحی در روده بزرگ خبر داد.

پاپ فرانسیس برای عمل جراحی روده بزرگ بستری شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری یکشنبه بعد از ظهر از بستری شدن رهبر کاتولیک‌های جهان خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری انگلیسی «رویترز» پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان برای عمل جراحی  در بیمارستانی در شهر رم پایتخت ایتالیا بستری شد.

«ماتئو برونی» سخنگوی واتیکان با اعلام این خبر گفت که پاپ فرانیسس یکشنبه بعد از ظهر به وقت محلی برای انجام عمل جراحی از قبل برنامه ریزی شده بر روده بزرگ در بیمارستانی در شهر رم بستری شد.

برونی گفت که پاپ 84 ساله از ناراحتی در روده بزرگ رنج می برد. برونی گفت که زمان عمل جراحی مشخص نیست اما بعد از عمل جراحی بیانیه دیگری صادر خواهد شد.

چندی قبل نیز شایعاتی مبنی بر ابتلای پاپ به کرونا منتشر شد. پاپ فرانسیس اندکی بعد از این شایعات  در میدان «پیتر» در جمع هزاران نفر حاضر شد و مراسم عبادی معمول را اجرا کرد و گفت: «متاسفانه سرماخوردگی موجب عدم مشارکت من در برنامه‌های مذهبی شد، اما من مراقبت‌های لازم را از واتیکان دنبال خواهم کرد.»

پاپ از سال ۱۹۹۸ به عنوان سراسقف «بوئنوس آیرس» در آرژانتین به‌خدمت پرداخت و در سال ۲۰۰۱ مقام کاردینالی را از «پاپ ژان پل دوم» دریافت کرد. او در سال ۲۰۱۳ به جای «بندیکت شانزدهم» به عنوان پاپ انتخاب شد و لقب فرانسیس را برای خود برگزید.

برخی منابع نزدیک به واتیکان پیشتر مدعی شده بودند که  رهبر کاتولیکهای جهان  از سمت خود کناره گیری  خواهد کرد.  «آستین ایوری» از مقامات  نزدیک به واتیکان گفت: « فکر می‌کنم پاپ فرانسیس از سمت خود کناره گیری می‌کند.»

رهبر کاتولیک‌های جهان  اخیرا در سفری چهار روزه  راهی عراق  شد و در آنجا از چهار استان این کشور دیدن کرد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول