اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ادعاها درباره برنامه هسته‌ای ایران را تکرار کرد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه مانع هسته‌ای شدن ایران می‌شوند، مدعی شد تل‌آویو این کار را در زمان و مکان مناسب خود انجام خواهد داد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ادعاها درباره برنامه هسته‌ای ایران را تکرار کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه، ادعاهای نخ‌نما شده و بی‌اساس علیه برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد.

گانتز طی مصاحبه‌ای با شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی بار دیگر مدعی شد که مانع دستیابی ایران به سلاح اتمی خواهند شد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، وی با تکرار یاوه‌گویی‌ها درباره ایران، ادعا کرد: «ما با ایران در کشمکش هستیم. ما باید از خودمان دفاع کنیم. ما مصمم به جلوگیری از هسته‌ای شدن ایران و ممانعت از رفتار منفی فعالانه در منطقه هستیم».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهای پوچ خود افزود:‌ «اسرائیل به اقدام با آنچه که در اختیار دارد برای جلوگیری از رسیدن ایران به سلاح اتمی و جلوگیری از مسلح کردن خودش و آسیب زدن به اسرائیل از هوا، زمین، دریا و فضای مجازی ادامه می‌دهد».

به نوشته تایمز اسرائیل، گانتز همچنین اظهار داشت: «ما این کار را در زمان و مکانی که برای ما مناسب باشد، انجام می‌دهیم و ما برتری نظامی خود برای ثبات منطقه و امنیت منطقه را حفظ می‌کنیم».

پیش از این نیز، «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم اسرائیل نشستی را با «یائیر لاپید» وزیر خارجه»، گانتز و دیگر مقام‌های ارشد امنیتی برای بحث درخصوص مذاکرات غیر مستقیم ایران و آمریکا در وین و بازگشت احتمالی ایالات متحده به برجام انجام دادند. (جزئیات بیشتر)

کابینه جدید رژیم صهیونیستی از زمان آغاز به کار در ماه‌های اخیر، تلاش خود را به کار گرفته  تا با فرستادن مقام‌های رژیم صهیونیستی به ایالات متحده و دیدار با مقام‌های آمریکایی و کشورهای امضاکننده برجام، از احیای توافق هسته‌ای ایران جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول