اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

عدم استقبال مناسب سالمندان جوانرود از واکسن کرونا/ خطرات ویروس منحوس را جدی بگیرید

فرماندار جوانرود با بیان اینکه استقبال سالمندان این شهرستان از واکسن کرونا کمتر از انتظار است، گفت: اگر مردم همکاری و همراهی داشته باشند می‌توان از شیوع این بیماری جلوگیری کرد.

عدم استقبال مناسب سالمندان جوانرود از واکسن کرونا/ خطرات ویروس منحوس را جدی بگیرید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رستگار یوسفی امروز در جلسه ستاد کرونا شهرستان جوانرود، اظهار داشت: متاسفانه با وجود اطلاع‌رسانی‌های گسترده از سوی ستاد مبارزه با کرونا، مسؤولان، روحانیون، امامان جمعه و جماعات و رسانه مردم خطرات این بیماری منحوس را جدی نمی‌گیرند.

وی با بیان اینکه استقبال شهروندان جوانرود از واکسن کرونا کمتر از انتظار است، اظهار داشت: دلیل احتمالی این امر، باورهای غلط مبنی بر بی‌فایده و بی‌اثر بودن واکسن و یا عوارض آن است.

فرماندار جوانرود خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از همه‌گیری و کنترل مرگ و میر ناشی از این بیماری ضروری است همه سالمندان طبق اولویت‌بندی‌های انجام شده، نسبت به دریافت واکسن اقدام کرده و زمینه سلامت خود و اطرافیان را فراهم کنند.

یوسفی یادآور شد: فرصت تزریق رایگان واکسن کرونا فراهم شده و مردم ما از این نعمت در راستای سلامت جامعه باید بیشتر استفاده کنند.

 دلتا در حال افزایش است

مدیر شبکه بهداشت و درمان جوانرود نیز با اشاره به شیوع دوباره بیماری کووید ۱۹ در برخی از مناطق کشور و استان، گفت: شهروندان باید نسبت به هشدار موج پنجم کرونا آگاه بوده و در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشند.

مولود حسینی با بیان اینکه روند این بیماری از نوع جهش یافته دلتا در حال افزایش است، افزود: نیاز است تدابیر لازم اندیشیده شود و خودمان را برای مقابله با موج پنجم این بیماری آماده کنیم.

وی اظهارداشت: درحال حاضر هفت نفر در مراکز درمانی این شهرستان بستری هستند که یک نفر از این افراد اهل پاوه و ۶ نفر دیگر ساکن شهرستان جوانرود و حال ۲ بیمار از آنان وخیم است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول