اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

️اعزام بیش از ۷هزار دستگاه کامیون باربری از کرمانشاه به بندر امام خمینی (ره)

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، از اعزام بیش از ۷هزار دستگاه کامیون از این استان به بندر امام خمینی (ره) برای جابجایی کالاهای اساسی و نهاده های دامی خبر داد.

️اعزام بیش از ۷هزار دستگاه کامیون باربری از کرمانشاه به بندر امام خمینی (ره)

 فریبرز کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به اهمیت جابجایی کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی در کشور و براساس برنامه‌ریزی به عمل آمده جهت جلوگیری از ایجاد وقفه در تامین کالاهای اساسی و ضرورت حمل کالاهای موجود در انبارهای بندر امام خمینی (ره) در سال جاری ۷ هزار و ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل کالا از استان کرمانشاه به مقاصد اندیمشک، شوش، دزفول و بندرامام خمینی (ره) برای حمل کالای اساسی و نهاده‌های دامی اعزام شده است.

وی گفت: به منظور تسریع در حمل کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی بر اساس هماهنگی انجام شده از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور امکان صدور بارنامه از بندر امام خمینی (ره) برای شرکت‌های حمل و نقل استان فراهم شده است، تا ناوگان حمل و نقل کالای استان‌ها بدون وقفه اقدام به حمل کالاهای مورد نیاز استان کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: برای انجام هماهنگی‌های بیشتر، جلساتی برای تسریع در حمل کالاهای اساسی از مبدا بندر امام خمینی(ره) با مدیر کل پشتیبانی امور دام استان، پلیس راه، شرکت‌های حمل و نقل کالا و انجمن‌های صنفی حمل و نقل کالای استان کرمانشاه برگزار شده است.

وی گفت: به منظور افزایش انگیزه برای تسریع تا اطلاع ثانوی امکان صدور بارنامه برای تمامی شرکت‌های حمل و نقل کالا (به استثنای شرکت حمل و نقل فعال در بخش سیمان، فرآورده‌های نفتی ،ترافیکی و فوق سنگین) از مبداء بندر امام خمینی(ره) به تمام نقاط استان برای کالاهای ذرت، جو، کنجاله سویا فراهم شد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول