اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

جلیلی: جریان‌های انقلاب باید با تقسیم کار، دولت را برای جهش کشور یاری دهند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به استقبال رئیس جمهور منتخب از شعار «جهاد بزرگ برای جهش ایران»، اظهار داشت: هماهنگی ظرفیت‌هایی مردمی، پشتوانه شکل‌گیری جهاد بزرگ است. در همین راستا، فعال کردن مردم و تعریف مجموعه کارهای واقعی با تقسیم کار، شما را به سمت نتیجه رهنمود می‌کند.

جلیلی: جریان‌های انقلاب باید با تقسیم کار، دولت را برای جهش کشور یاری دهند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیداری مجازی با جمعی از فعالان و جوانان انقلابی استان سیستان و بلوچستان، ضمن تاکید بر اهمیت شناسایی اولویت‌های اصلی و تبدیل شدن آنها به اولویت‌های ملی، گفت: همراه با شناخت آسیب‌ها و تهدیدها، باید فرصت‍ها را شناخت و برای آن برنامه داشت.

جلیلی با اشاره به نکات مطرح شده توسط جوانان مبنی بر ساختارمندی حرکت دولت سایه، خاطرنشان کرد: نباید معطل تشکیلات جدید ماند. گفتمان دولت سایه، یک کار قرارگاهی است؛ یعنی کمک به هدایت عملیاتی سایر بخش‌ها. کسانیکه معتقد به این گفتمان هستند باید در حد وسع خود کمک کنند تا تمام ظرفیت‌های مردمی، نهادی، تشکلی و دولتی به سمت حل مسائل دارای اولویت در بازه زمانی مشخص، جهت پیدا کند.

عضو شورایعالی امنیت ملی با بیان اینکه هدف از گفتمان دولت سایه، مشارکت مردم در امور کشور و سایه انداختن نظرات نخبگان و تشکل‌ها بر سر مسئولین برای تایید، تصحیح و تکمیل موضوعات است، تصریح کرد: شناخت اولویت‌ها و توجه لازم به آنها، مهمترین کمک به دولت است. مسائل وقتی با کمترین هزینه و در زمان خود حل خواهد شد که از زمان پیشی بگیرید.

جلیلی با اشاره به استقبال رئیس جمهور منتخب از شعار «جهاد بزرگ برای جهش ایران»، اظهار داشت: هماهنگی ظرفیت‌هایی مردمی، پشتوانه شکل‌گیری جهاد بزرگ است. در همین راستا، فعال کردن مردم و تعریف مجموعه کارهای واقعی با تقسیم کار، شما را به سمت نتیجه رهنمود می‌کند.

وی تاکید کرد: تمام جریان‌های انقلاب باید با تقسیم کار در درون یک جبهه، دولت را برای جهش کشور یاری دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه لازمه کار گفتمانی، امید و پویایی است گفت: نفس حضور جوانان دغدغه‌مند در میدان، بسیار ارزشمند است. این حرکت اجتماعی باید با استمرار و امیدواری، همگانی شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تکلیف هر فرد به اندازه وسع اوست؛ همچنانیکه باید وسع خود را گسترش بدهید، نباید نسبت به استفاده از این توان، کوتاهی کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول