اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مقتدایی: مدیران دولت آینده باید با ترازوی مدیریت نظام اسلامی سنجیده شوند

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه نیاز روزهای آینده کشور تعیین مدیرانی است که بتوانند قانون اساسی را عملیاتی کنند، گفت: مدیران دولت آینده باید با ترازوی مدیریت نظام اسلامی سنجیده شوند.

مقتدایی: مدیران دولت آینده باید با ترازوی مدیریت نظام اسلامی سنجیده شوند

عباسی مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: مدیران دولت آینده باید با ترازوی مدیریت نظام اسلامی سنجیده شوند. متأسفانه در دوره‌های قبلی برخی از مدیران با شاخص‌ها و ترازهای رویکرد لیبرال دمکراسی فعالیت می‌کردند.

وی ادامه داد: دور شدن از مردم، تصمیم‌گیری در اتاق‌های دربسته و نگرش‌های غیر مبتنی بر اخلاق اسلامی و رویکردهای دینی، توجه کردن به مبانی مادی صرف و اسیر شدن در چرخ‌دنده‌های توسعه مواردی بود که در دولت‌های قبل گریبانگیر جامعه اسلامی شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اکنون نوع انتخاب مردم نشان داد که بازگشت به ارزشهای اسلامی، مدیریت دینی، ساماندهی کشور بر اساس نگاه به طبقات محروم و تقویت ضعیفان در جامعه، قوت بخشیدن به استقلال کشور، استحکام همه‌جانبه جامعه، توافق حداکثری برای ایجاد رفاه و آرامش و بهره‌گیری حداکثری از توانمندی‌های کشور، رویکردهای اساسی‌ای است که باید بار دیگر به عنوان محورهای اساسی مدیریت در نظام اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

مقتدایی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با توجه به پیشرفت‌های عظیم علمی که پس از انقلاب برای کشور حادث شده است، بهره‌برداری و برخورداری از بالاترین سطح توان دانش فنی و همچنین برنامه‌های کلان و درازمدت، سیاست‌های کلی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، زیرساخت‌های موجود کشور و دارا بودن جایگاه قابل توجه رتبه اقتصادی در سطح بین المللی، همه ویژگی‌ها برای یک خیز عظیم در عرصه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی، سیاسی و نظایر آن را دارد.

وی افزود: ما بالاترین حد مردم‌سالاری مبتنی بر دین را در دنیا و در سطح منطقه داریم. بنابراین آمادگی کشور برای ایجاد خیز متناسب با الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت غیرقابل دسترس نیست و ما می‌توانیم قدم‌های بلندی برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی برداریم. به همین جهت مدیریت دولت آینده باید خودش را در تراز قانون اساسی و اجرای آن در تراز اهداف انقلاب اسلامی و در تراز امت اسلامی و یک ایران مقتدر و فعال در عرصه جهانی تنظیم کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نیاز روزهای آینده کشور تعیین مدیرانی است که بتوانند قانون اساسی را عملیاتی کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول