اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

برگزاری سومین دوره المپیاد استعدادهای ورزشی کشور در بهمن ماه

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان ازبرگزاری سومین دوره المپیاد استعدادهای ورزشی کشور در بهمن ماه خبرداد.

برگزاری سومین دوره المپیاد استعدادهای ورزشی کشور در بهمن ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمود رضا امیاری ظهرامروز در جلسه روسای هیأتهای ورزشی با اشاره به اهمیت برگزاری سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش اظهار داشت: می بایست با همدلی و وحدت کامل در توسعه ورزش قهرمانی گام های مثبت و اصولی برداشت و در همین زمینه المپیاد فرصت مناسبی برای شکوفایی استعدادهای بالقوه کشور فراهم خواهد ساخت.

وی خطاب به روسای هیأتهای ورزشی استان در خصوص میزبانی در برخی رشته های مختلف ورزشی دراین المپیاد بیان کرد:   هیات هایی که آمادگی میزبانی دارندمی بایست از اکنون برنامه ریزی لازم و هدفمندی داشته و درخواست خود را برای بررسی به اداره کل مطرح کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان، آمادگی ذهنی ورزشکاران را دیگر موضوع مهم در حوزه استعدادیابی عنوان کرد و گفت: استعدادیابی دارای شاخص‌های متعددی است که بسیاری از آن‌ها در رفتار، حرکات و فعالیت‌های ورزشکاران و قهرمانان باید شناسایی شوند.

متولی ورزش و جوانان هرمزگان با تاکید بر لزوم توجه به شناسایی و شکوفایی استعدادهای ورزشی، اضافه کرد: باید به دنبال استعدادیابی در فضای عمومی ورزش و جامعه باشیم تا بتوانیم افراد توانمند در رشته‌های مختلف ورزشی را شناسایی کنیم و به المپیاد اعزام نماییم تا بتوانیم نتیجه مطلوبی را در این دوره کسب کنیم.

امیاری، برگزاری المپیاداستعدادهای برتر ورزشی را گامی ریشه‌ای و پایه‌ای برای توسعه ورزش و پشتوانه سازی برای تیم های ملی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: این المپیاد فرصتی است تا نونهالان و نوجوانان در دورترین نقاط استان هم بتوانند استعدادهای خود را بروز دهند و بتوانند با پشتکاروهمت خود در عرصه های ورزشی حضور داشته و بتوانند افتخارآفرینی کنند.

وی تصریح کرد: انتظار ما حضور قدرتمند ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی در این المپیاد است ضمن اینکه برای میزبانی از چند رشته ورزشی نیز سعی خواهیم کرد بهترین امکانات را در حدتوان فراهم کنیم تا بتوانیم میزبانی چند رشته را برای استان دریافت کنیم.

لازم بذکراست، این جلسه به ریاست محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان وخادمی معاونت ورزشی اداره کل ،خانم مرادی معاونت ورزش بانوان، خانم زاهدی رییس گروه ورزش همگانی و روسای هیاتهای ورزشی ووشو، والیبال، شنا، وزنه برداری، بسکتبال، ژیمناستیک،کاراته، شمشیربازی، تیراندازی با کمان نیز حضورداشتند که به بیان پیشنهادات و راهکارهای خود درحوزه مربوطه و ارائه تقویم اجرایی فعالیت‌هاو برنامه هیات در سال جاری پرداختند.

انتهای پیام/ 88055
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول