اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

خط و نشان نیمار برای مسی

نیمار پس از صعود به فینال کوپا آمریکا از علاقه خود برای بازی مقابل مسی صحبت کرد.

خط و نشان نیمار برای مسی

به گزارش خبرگزاری فارس، بامداد امروز در چارچوب نیمه نهایی کوپا آمریکا،‌ تیم ملی برزیل مقابل تیم ملی پرو به برتری یک بر صفر رسید و توانست به اولین فینالیست این دوره نام گیرد. 

تک گل برزیل در این مسابقه را پاکوئتا روی تکنیک تماشایی نیمار به ثبت رساند. ستاره برزیلی با این پاس گل توانست عنوان بهترین بازیکن زمین را نیز بدست آورد.(اینجا ببینید)

نیمار پس از این برد اظهار داشت: من دوست دارم از بین آرژانتین و کلمبیا، آرژانتین به فینال برسد. دوست دارم با آنها بازی کنم. من در آن کشور دوستانی دارم که علاقه دارم در فینال با آنها بازی کنم.

وی در ادامه با خنده به مسی طعنه زد و گفت: البته آرژانتین هم به فینال برسند، برزیل پیروز خواهد شد و ما قهرمان این دوره خواهیم شد.

به گزارش فارس، نیمار پیش از این، در جام جهانی 2014 نیز برای آرژانتین در دیدار پایانی مقابل آلمان آرزوی موفقیت کرد. او که دوران خوشی را با مسی در بارسلونا گذرانده، همواره در مصاحبه‌هایش از تیم ملی آرژانتین و لئو تمجید کرده است. حالا نیز در مصاحبه پس از بازی اظهار داشته که دوست دارد با او در فینال رودررو شود.

نیمار در فصل گذشته با پیراهن پاری سن ژرمن می‌توانست مقابل بارسلونا بازی کند که به دلیل مصدومیت، هر 2 دیدار را از دست داد و نتوانست مقابل دوستان قدیمی خود بازی کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول