اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

پورعلی‌گنجی: می‌خواهیم با هت‌تریکِ صعود تاریخ‌ساز شویم/ زندگی‌ام را با کتاب ساختم

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه می‌خواهیم با هت‌تریک صعود تاریخ‌ساز شویم گفت: من زندگی‌ام را با کتاب ساختم. صبح که از خواب بیدار می‌شوم بعد از نیایشی که می‌کنم، حداقل ۵-۴ صفحه کتاب می‌خوانم.

پورعلی‌گنجی: می‌خواهیم با هت‌تریکِ صعود تاریخ‌ساز شویم/ زندگی‌ام را با کتاب ساختم

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، روزنامه جام جم گفت‌وگویی با مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان انجام داده است که بخش‌های مهم آن در ادامه می‌آید.

سعی می‌کنیم مثل تیم ۹۸ محبوب دل‌های مردم باشیم

- تیم ۹۸ تیمی دوست‌داشتنی بود و هست. بازیکنان سرشناسی داشت. من فکر می‌کنم تیم فعلی هم تیمی با کیفیت است و شرایط یک تیم دوست‌داشتنی را دارد.

- به نظرم ترکیب بازیکنان جوان و با‌تجربه خوبی داریم. با همدلی، دل پاکی و خوش قلبی بچه‌ها، شک ندارم خوب ادامه می‌دهیم و ان‌شاءا... بتوانیم مثل تیم ۹۸ محبوب دل‌های مردم ایران باشیم.

وقتی می‌خواهیم به جام‌جهانی برویم باید همه تیم‌ها را ببریم

- به نظرم فرقی نمی‌کند در کدام گروه بودیم. گروه اول یا دوم. وقتی می‌خواهیم به جام‌جهانی برویم باید همه تیم‌ها را ببریم.

- باید از اولین بازی تمام تمرکز و وجودمان را بگذاریم. این‌که فکر کنیم گروه راحت است، اصلا. بردن هیچ‌یک از تیم‌هایی که در گروهمان قرار دارند راحت نیست.

- با این کیفیت و شرایط خوبی که داریم، می‌خواهیم دل مردم را شاد کنیم. هدف ما این است تمام وجودمان را برای پرچم ایران بگذاریم.

می‌خواهیم با هت‌تریک صعود تاریخ‌ساز شویم

- به نظرم اصلا نباید از کلمه نمی‌شود و نمی‌رویم استفاده کنیم. ما خودمان می‌دانیم این صعود چقدر دل مردم را شاد می‌کند. خودمان می‌خواهیم با هت‌تریک صعود تاریخ‌ساز شویم.

- بچه‌های تیم ملی اکثرا در تیم‌های بین المللی بازی می‌کنند. همه خوب‌های تیم‌شان هستند. از دروازه بگیرید تا نوک خط حمله، بازیکنان بسیار خوبی داریم. همه می خواهیم در کنار هم تاریخ‌سازی کنیم. با این جنگندگی بچه‌ها شک نکنید اتفاقات خوب می افتد.

مهدی طارمی و سردار را در جیبم می‌گذارم!

- مهدی طارمی و سردار آزمون پیشرفت فوق‌العاده‌ای کرده‌اند اما هر دوتای آنها را تو جیبم می‌کنم.(خنده)

- همیشه به آنها می‌گویم چقدر جای پیشرفت دارند. از کیفیت‌شان همه با‌خبریم. از استعدادشان با‌خبریم. ان‌شاءا... در اروپا پیشرفت بیشتری کنند.

- به نظر من سردار و مهدی می‌توانند در بهترین لیگ‌های اروپا بازی کنند، همانطور که کیفیت‌شان را در لیگ قهرمانان اروپا نشان دادند.

- من بهترین‌ها را برای این دو می‌خواهم. آنها مثل برادرانم هستند. بازیکنان دیگر هم همینطور. شوخی می‌کنم که سردار و مهدی را در جیبم می‌گذارم. در کل بازیکنان با‌کیفیتی هستند. در آسیا تک هستند. در اروپا هم می‌توانند شماره یک باشند.

زندگی‌ام را با کتاب ساختم

- من زندگی‌ام را با کتاب ساختم. کتاب‌های انگیزشی که می‌خوانم، به من چیزهای زیادی یاد می‌دهد.

- من باید به مغزم آب و غذا بدهم، همانطور که به بدنم تمرین می‌دهم یا به شکمم غذا. با تمام احترام به کسانی که در گذشته یا در حال به خاطر مطالعه‌ام به من تکه می‌اندازند، راستش حرف‌هایی که آنها می‌زنند فقط انگیزه‌ام را بیشتر می‌کند تا کتاب بخوانم و در جایگاه خودم بالاتر بروم.

- تنها کسی که با او رقابت می‌کنم، خودم هستم. می‌خواهم از خودم در کار سبقت بگیرم و به گذشته بگویم خداحافظ.

- صبح که از خواب بیدار می‌شوم بعد از نیایشی که می‌کنم، حداقل ۵-۴ صفحه کتاب می‌خوانم. ممکن است یک روز دو ساعت کتاب بخوانم و یک روز اصلا نتوانم مطالعه کنم ولی شک نکنید حداکثر دو روز در میان دستم به کتاب می‌رسد.کتاب‌هایی می‌خوانم که از آنها چیزهای زیادی یاد بگیرم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول